Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 2235 ggr
mikkan01
2014-11-25 14:55

Julklapp till pojkar

Behöver lite julklappstips, har 2 pojkar i släkten som är mellan 8-10 år och jag har ingen aning om vad man ska ge dem.
Frågar man vad dom önskar sig så är det ju såklart nya datorer, telefoner, spelkonsoler eller "jag vet inte" 😉

Vad ger man? När jag var så liten minns jag att kläder knappast var jätteroligt att få. Leksaker har dom slutat med förutom lego men det har dom så mycket av. På sin fritid spelar den ena dator och den andra tv-spel… och så spelar dom fotboll. 

Det står still i mitt huvud så alla tips mottages! 😊

~mikkan

Annons:
Fridaaaa
2014-11-25 14:58
#1

"jag vet inte" har jag fått av flera med, "störigt" xD
Känner samma som du ang kläder i den ålder, minns med från den åldern hehe.
Inget med deras favoritfotbollsspelare?

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Surpan
2014-11-25 15:01
#2

Vad är det för prisklass som gäller? Spel är ju säkert roligt, men då gäller det att hitta någonting som de inte har, och någonting som föräldrarna tillåter.. Till åttaåringen - kanske någon byggsats som inte är lego? Transformers eller kulbana? Vad gör grabbarna på rasterna i skolan? Till tioåringen kanske en ny ryggsäck? Eller favoritspelarens fotbollströja?

/Surpan

exitingsvillemo
2014-11-25 15:01
#3

hur mycket får klapparna kosta?

VildaVittra
2014-11-25 15:03
#4

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

JonnaCecilia
2014-11-25 15:31
#5

Fotbollströja för favoritlaget? Lego verkar barn inte få nog av, kommer ju ut nytt varje år, det är lego chima, starwars transformers etc etc…

[LUV]
2014-11-25 15:35
#6

gillar de minecraft? vet flera i den åldern som tycker om det! i så fall kanske någon sån här nyckelring skulle kunna vara en liten present? http://www.tradera.com/search?sellerType=Private&q=minecraft&expanded=1&queryScope=AllWordsAnyOrder

eller kanske presentkort på bio/biobiljetter?

Annons:
mikkan01
2014-11-25 16:00
#7

#1 Lite jobbigt är det med "jag vet inte", hade ju hjälpt mycket om dom i alla fall hade någonting dom önskade sig😛. Funderade lite på något med deras favoritlag men tröjor och sånt har dom i drivor.

#2 Jo, lite svårt med spel då dom har det mesta, byggsatser är värt att kolla på. Ska jag vara ärlig så har jag ingen aning om vad dom gör på rasterna mer än att leka med sina kompisar.

#3 Prisklass kanske 500-1000kr per unge.

#4 Såg kul ut! Skriver upp det på tänkbara grejer.

#5 Sant att dom aldrig får nog men dom får alltid lego utav oss men vem vet, kanske blir det i år också 🤐

#6 Minecraft har dom spelat men nu tror jag mer det är tibia som gäller. Biobiljetter skriver jag upp för det gillar dom att gå på! 🙂

~mikkan

Fridaaaa
2014-11-25 16:07
#8

#7 Ja hade underlättat hehe
Ingen almenacka, klocka, sängkläder eller liknande med laget/spelare?

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Intehärutandär
2014-11-25 19:58
#9

Min son gillade då spel, film och lego. De börjar ju bli tråkiga i den åldern och vill mest ha pengar - till spel m.m. 

Game & GameStop har presentkort där. Men det finns också gaming-saker. T ex t-shirts, dlc's, skins till konsoler/kontroll, väskor, mjukisar, sänglakan m.m.

Novelia
2014-12-17 00:05
#10

jag köpte en baseboll + handske till min 9-åriga syssling :)

I have no sympathy for people without empathy

[Majbot]
2014-12-17 10:21
#11

"Julklapp till pojkar"… Fråga föräldrarna vad dem gillar?

mikkan01
2014-12-17 17:20
#12

#11 Vad dom gillar vet jag redan men föräldrarna har lika svårt dom eftersom barnen redan har "allt". 
Är nästan klar med julklappsköpen, blev lite sällskapsspel, klädesplagg och lego. Kanske ska kolla upp varsin bok eller någonting till datorerna också, en ny datormus eller något sånt kul. 🙂

~mikkan

Upp till toppen
Annons: