Annons:
Etikettadvent
Läst 2455 ggr
Surpan
2014-11-20 11:04

Julmarknad Tivoli Köpenhamn

Hej!

Jag och en vännina ska åka till köpenhamn nästa vecka och gå på julmarknaden på Tivoli! Är det någon som vart där någon gång? Var ni nöjda? Vad var era upplevelser?

/Surpan

Annons:
[WickedAlly]
2014-11-20 11:15
#1

Det är jättemysigt där på jul, tycker att det är mysigt på sommaren också så alla julljus och dekorationer blir som en bonus. 

Absolut nöjd :)

Maria
2014-11-20 11:16
#2

Det är många år sedan jag var där nu men det var den vackraste julmarknad jag varit på. Parken är ju ganska liten om man jämför med ex. Liseberg så det blir sååå mysigt och med alla ljusen är det så vackert.

Jag hade sådan tur att det snöade när jag var där. Ett sådant där vackert snöfall med stora flingor som sakta dalade ner. Det gjorde ju inte saken sämre precis😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Surpan
2014-11-20 11:27
#3

Åh vad mysigt det låter! Hoppas vi får det bra. Vad gjorde ni mest av där? Bara strosade? Handlade? Är resturangerna öppna?

/Surpan

Maria
2014-11-20 11:51
#4

Det fanns massor att handla precis som alla julmarknader. Jag strosade mest omkring och njöt och värmde händerna över eldarna som fanns här och där.

Det var öppet överallt vad jag minns. Jag tog i alla fall en öl på ett ställe.

Ni kommer säkert att få det underbart.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Surpan
2014-11-20 11:52
#5

Åååh vad mysigt! 🙂 Tack för att ni svarade. Kommer nog bli megamysigt!

/Surpan

Gunlog
2014-11-21 23:50
#6

Tivoli Köpenhamn är ett måste om man kan ta sig dit. Jag bor precis utanför Malmö så vi har nära. Vi var där förra året med sonen, 9 år, och det blir nog en resa dit detta året igen.

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Annons:
Upp till toppen
Annons: