Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 964 ggr
hanniees
2014-11-03 16:35

Julklappstips

Hej! Jag är en tjej som har väldigt svårt att komma på vad jag kan ge för julklappar till min mamma, pappa och storasyster. Så jag undrar om ni har några tips på vad man kan ge en 16-årig tjej, en mamma runt 50 år och en pappa som också är runt 50 år? Jag tycker det är så svårt att komma på julklappar själv, så jag blir jätte tacksam om ni har några tips på vad jag kan ge!:) vill bara tillägga att jag är 13 år och därför inte kan ha så hög budget på mina julklappar, så kom gärna med lite billigare förslag:)

Mvh Hanna:)

Annons:
hanniees
2014-11-03 19:39
#1

Ingen?:);/:)

Mvh Hanna:)

Gladasvampen
2014-11-03 20:32
#2

Badsalt, sockerskrubb, handgjorda smycken, hemgjord glögg, kakor i en burk :)

GotTreats?
2014-11-03 22:20
#3

Egengjord tvål, armband, nagellack brukar uppskattas av tjejer (depend brukar ha billiga) eller varför inte ett fint bokmärke om du har någon i familjen som läser mycket?  Du skulle också kunna dekorera en burk och fylla med personens favorit godis eller göra eget 🙂

Vänta bara tills min trolldryck börjat verka Skrattar


Portie
2014-11-04 13:17
#4

Köksredskap brukar vara uppskattat. Sen så kan du ju alltid baka kakor och ge bort. Jag brukar göra lemoncurd och ge bort i fina burkar, uppskattat och billigt.

hanniees
2014-11-04 18:59
#5

Tack så mucket för alla tips!:)

Mvh Hanna:)

Flöffo
2014-11-05 20:51
#6

Tänk på alla intressen dom har och allt du vet att dom gillar. T.ex smink, katter, böcker och såna saker. Kanske har dom någon favorit färg, favorit film eller favorit artist och då kan du tänka på det också och köpa till exempel ett nagellack i favoritfärgen eller ett iphone skal med favorit artisten. Om dom gillar gillar sport, se på film, musik och sånt kan man också tänka på. :)

Några förslag på saker: Smink, smycken, mobilskal, nyckelringar, muggar, böcker, hörlurar, mat, nagellack, klädesplagg, doftljus, hygienartiklar, parfymer, dekorationsprylar. :)

//Flöffo

Annons:
Upp till toppen
Annons: