Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 947 ggr
ilenna90
10/27/14, 8:17 PM

julklappstips?

Har ni några tips på vad man kan köpa för julklapp till sin brorsa? (han är 22.)

Jag tycker det är så trist att köpa duschtvåls-set, tröjor och sånt där som ändå är ganska väntat, men jag har helt slut på idèer och han önskar sig verkligen ingenting -.-

några tips? :D (måste ju vara fler som har problem med att hitta julklappar till brorsor? och pappor för den delen haha ;))

Annons:
VildaVittra
10/27/14, 8:22 PM
#1

Vad gillar han att göra?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Facie
10/27/14, 8:25 PM
#2

Det är jävligt svårt att köpa presenter till äldre bröder, håller helt med!

Pretty wise //

VildaVittra
10/27/14, 8:31 PM
#3

Det här såg jag häromdagen och tänkte att det var en rolig present till någon som har allt. http://bedrocksupply.com/browse/28000/87505

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

ilenna90
10/27/14, 8:32 PM
#4

#1 
han har inte direkt några särskilda intressen på det sättet. Han tycker om fotboll men en biljett till en Barca-match är väl lite över min budget så att säga ;D 
Han läser, men fyllde nyligen år där han fick böcker så det känns lite tråkigt. 
Annars är det inget direkt utmärkande han gillar.. 

#2 
jaa det är jättesvårt! Till yngre bröder också för den skullen. 
Det slutar att vara enkelt efter att dom passerat lågstadiet typ haha.

VildaVittra
10/27/14, 8:36 PM
#5

Om han gillar att läsa kan ju ett snyggt bokskydd med inbyggt bokmärke och hans mongram kanske vara något?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Gladasvampen
10/27/14, 8:52 PM
#6

Bor han kvar hemma ? :)

Annons:
ilenna90
10/27/14, 8:57 PM
#7

#6 nej det gör han inte :) Han flyttade ihop med sin flickvän tidigare i år. Men dessvärre hade dom jättemycket saker sedan innan och både han och flickvännen fyllde (hon fyllde 20) nyss år så alla sånna där praktiska saker går bort -.-

Gladasvampen
10/27/14, 9:02 PM
#8

#7 Jag tänkte på lite roliga klappar som kanske inte är fullt praktiska tex från roliga prylar ? :)

ilenna90
10/27/14, 9:51 PM
#9

#7 
ah du tänkte så! :) jag har kollat där tidigare men jag har mest hittat ganska värdelösa grejer haha, och lite halvroliga grejer men som ändå kostat flera hundra :/ men om du har något särskilt tips därifrån får du jättegärna länka! :)

Upp till toppen
Annons: