Annons:
Etikettjulförberedelser
Läst 1623 ggr
Saffran0Spice
2014-10-02 20:30

Årets Julkort?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ni bestämt hur era julkort ska se ut i år?
Här hemma är traditionen att hunden är modell för julkortet - en ny tradition då han bara är 1 år än 😃

Förra året var han en liten tomte, vad han blir i år håller jag hemligt ett tag till, men ni kommer att få se honom när fotot är taget ^^

Annons:
jossa5
2014-10-03 12:15
#1

Ja, i år blir det djuren. Hade tänkt det förra året, men mycket strul så fick det bli såna små från affären istället. Fotade härromdagen, men måste nog fota om. :)

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Saffran0Spice
2014-10-03 12:16
#2

#1 hehe så spännande ^^
Ja jag har redan fotat också, men tar flera olika så kan jag välja när det är dags!

jossa5
2014-10-03 12:37
#3

#2 Haha, jo,har ju 4 små djur som ska vara med. Varav två är relativt lättfotade, men 2 är lite spralliga, så dom vill ju inte sitta still. Det blir med andra ord ett montage, men man måste ju ha bra bilder, oavsett. :)

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Saffran0Spice
2014-10-03 12:41
#4

#3 hehehe så pass ^^
Är de av samma art? Isåfall kanske ett gemensamt supergodis kan få dem stilla länge nog för att fotas 😉
Gjorde det förra året, men kortet blev för mörkt för min smak - men jag fick 4 ihop iallafall 😃

jossa5
2014-10-03 13:21
#5

#4 Haha, dessvärre är det inte det. Utan 3 olika arter. Två olika dvärghamstrar och sen 2 möss. :) Så försöker få samma bakgrund och relativt lika bilder, så att man kan få ihop ett montage, eller ett kollage, får se vad som blir bäst i slutändan. :)

Naw, vilka söta vovvar du har där! Men jag förstår att det blev lite för mörkt, lite svårt att se svarta vovvens ansikte.

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Lavine
2014-10-03 18:36
#6

#0 Så söt! Brukar också fota djuren. I fjol lyckades jag få till en bild på mina båda katter. Vet inte vad jag ska satsa på i år. Vill gärna få med något rött, men annars fotar jag gärna hunden ute i snö och skog till julkort i år.

Annons:
Saffran0Spice
2014-10-10 14:27
#7

Nu är årets julkort taget här hemma!
Så skall skicka det på framkallning, sedan skall kuvert göras ^^

[GIKmio]
2014-10-10 16:45
#8

Jag skickar traditionella julkort. Fick ett hundratal en gång i tiden när jag slutade ett arbete och dom räcker många år. Men jag får aldrig några själv. Bara jul-mms i mobilen. Men jag tycker det är tradition att skicka julkort.

Saffran0Spice
2014-10-11 19:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Detta fick bli årets julkort här hemma!
Har ni ordnat era än? ^^

jossa5
2014-10-12 14:26
#10

#9 Fint! :)

Har inte ordnat mina, för det flyttar snart in en ny kompis här. Men tänkte försöka fota dom andra djuren medan, så man kan göra ett bra kort sen och bara skicka in för utskrift. :)

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Upp till toppen
Annons: