Annons:
Etikettjulförberedelser
Läst 999 ggr
Saffran0Spice
10/1/14, 9:13 PM

Stora julbaket?

Jag har funderat på när jag ska ha mitt stora julbak - bröd, lussekatter, godis osv!
Och kom på en idé som kunde vara roligt =)

Vad skulle ni tycka om att ha en stor julbakar dag på Jul.Ifokus?
En utsatt dag då vi har bak och godis tillverkning hemma och där vi slänger in bilder i en enda stor tråd där vi visar upp allting vi gör under den dagen ^^

Ett datum jag skulle föreslå isåfall är fredagen 19 december!

Annons:
VildaVittra
10/1/14, 9:19 PM
#1

Varför inte ta det under en hel helg? Då ökar chansen att folk har tid att göra det, än om det bara är under en enda dag.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Gladasvampen
10/1/14, 10:54 PM
#2

Håller med #1 det vore roligare om man hade tid från fredag den 19 till måndagen den 22:a :)

men för övrigt låter idén jättebra :)

Saffran0Spice
10/2/14, 8:47 AM
#3

Jo det skulle kunna vara en idé också, bollar mest med tanken ^^
Någon Medarbetare eller sajtvärden kanske kan organisera något sådant här om intresset finns =)

mikkan01
10/2/14, 10:44 AM
#4

Hade varit kul men julbak brukar köras någon helg tidigare här så det inte blir för mycket dagarna innan julafton. 🙂

~mikkan

Rita-S
10/6/14, 8:48 AM
#5

En helgdag vore bra för min del då jag jobbar så knasiga arbetstider >.<

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

WinterPrince
10/7/14, 8:54 AM
#6

Jag tycker också det behövs mer än en dag, en helg, eller kanske till och med en vecka.

19 är dessutom alldeles för sent, jag brukar baka runt 1 advent, sen komplettera med julgodis när det närmar sig lite mer.

Jag tycker idéen är jättekul, och jag kommer nog följa er, men inte delta själv. Har svårt att få till ett visst datum, jag bakar lite när andan faller på :P

Annons:
Upp till toppen
Annons: