Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1081 ggr
TerriZue
2013-12-23 10:02

Dagen före dopparedagen!

Ja, nu är det inte långt kvar, inte långt alls! 

Hur ska ni spendera dagen före dopparedagen? :) 

För min del blir det en lugn och mysig dag. Jag ska slå in de sista julklapparna som jag inte hann med att slå in igår, jag ska göra en sats snickers och en sats mozartkulor (den första satsen har på något mystiskt vis försvunnit). Klockan ett ska jag ner på Friskis och hålla mitt IntervallFlex sista gången för i år och därefter är det bara luuuugn, julfilm och myyys fram till uppestittarkvällen som avnjuts med glögg, ris ala Malta, hembakat vörtbröd och varm lyxchoklad. :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Annons:
nadilda
2013-12-23 10:15
#1

Just nu så sitter jag, lilla syster och pappa och spelar ett pangpang-spel. Men snart så ska Julgranen upp, den ska pyntas senare ikväll. Annars så ska jag göra lite godis, som ska vara julklapp till familjen. Det är den sista julklappen jag ska fixa, annars är allt inslaget och klart.

Sedan ska jag och mamma åka in till stan och hämta farmor som kommer idag, vi ska nog passa på att träna lite också tror jag. Efter det ska jag städa åt hamstrarna så de får det julfint.  Under dagen så ska vovven få en långpromenad och så ska jag antagligen upp och leka med grannens tre-åring.

Det var ett lite rörigt inlägg om vad jag ska göra under dagen, kort sagt så ska jag se till att hålla mig sysselsatt 😉 Även som 15-åring så ser man fram väldigt mycket till imorgon!

Kristall
2013-12-23 12:18
#2

Just nu väntar jag på att kolakakorna i ugnen ska bli färdiga, sen borde min sambo komma hem från jobbet och då ska vi in till stan en sväng. Sen bär det av till sambons familj och julfirande nummer ett av tre denna jul, spännande. =)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

[SammieS]
2013-12-23 13:22
#3

Vi har lagat all julmat så nu ligger den i kylen och väntar på att bli uppäten imorgon:

Förutom det så är allt städat osv.. Så de är bara o vänta tills imorgon

[MyCassie]
2013-12-23 14:53
#4

Städa och förbereda all mat.

Rita-S
2013-12-23 15:23
#5

Jobba. typ…

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Frosstis
2013-12-23 22:12
#6

Legat i sängen till kl 4, vart inne på tumblr och sedan åkte familjen till avenyn och såg på någon juluppvisning..sen slog jag och min syster in alla paket och såg på ensam hemma:)

Annons:
kaninsköld
2013-12-23 23:40
#7

Tjugo minuter till julafton!

Mvh Kaninsköld

Upp till toppen
Annons: