Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 1293 ggr
wixie
12/21/13, 5:33 PM

Hjälp med julklapp!

Hallå! Har lite smått panik just nu. Våran familj ska ha ett julklappsspel. Då ska alla som är med köpa två julklappar och sedan slår man en tärning och spelar vem som får vilken julklapp. 

Men jag fick veta idag att vi ska göra dethär, och min fantasi har tagit helt slut. Det ska vara två julklappar för 50kr var. Så om någon har ett förslag vad jag kan köpa skulle jag bli jättetacksam!

Annons:
Hanna
12/21/13, 5:35 PM
#1

http://www.roligaprylar.se/

 Beställ idag så har du det innan jul om du bor under Gävle!

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

wixie
12/21/13, 5:37 PM
#2

#1 jag bor i umeå tyvärr men tack ändå!:)

leemland
12/21/13, 5:52 PM
#3

Lite tråkigt kanske men det finns ju tvål och såna produkter bland annat. Eller godis(kanske inte heller det roligaste), ljus? Något litet spel i fickformat? 

Ursäkta att jag säger det men tycker personligen det är lite dålig stil att meddela så kort tid innan bara.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

wixie
12/21/13, 6:03 PM
#4

#3 får väl köpa nåt sånt om jag inte kommer på nåt bättre! 

Jo, jag tyckte också de blev inte så glad när jag fick veta, för jag var så glad att jag äntligen köpt alla julklappar. Men nej de hade jag tydligen inte.

leemland
12/21/13, 6:54 PM
#5

#4 Kom att tänka på prydnadssaker också. (vet inte om det kan vara något) 
Annars har jag nog tyvärr inget annat att föreslå så på rak arm…

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

wixie
12/21/13, 7:53 PM
#6

#5 ja, men det var smart tack!:)

Annons:
Gunlog
12/22/13, 2:42 AM
#7

Har du tillgång till affären TGR så har de jätteroliga saker…

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Upp till toppen
Annons: