Annons:
Etikettprathörnan
Läst 951 ggr
TerriZue
2013-12-13 14:52

Glad lucia!

Hej hopp allihop! 

Glad lucia på er, hoppas ni får en riktigt mysig fredag och hoppas ni får uppleva fler luciatåg än mig (noll, noll luciatåg i år). :) 

Jag tänkte att vi kan lägga upp lite söta/fina/vackra/mysiga luciabilder i den här tråden. Det vore trevligt att få se lite olika lucior, pepparkaksgubbar/gummor, stjärngossar, tärnor, tomtenissar… ja allt vad som kan finnas i ett luciatåg. :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Annons:
TerriZue
2013-12-13 14:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här är en bild på mig och min underbart söta lilla systerdotter (ja, det är mosters lilla älskling det där, det finns ingenting som är mig så kärt som hon). 

Det är från förra året. Vi var nere på Friskis & Svettis och lussade på ett seniorpass (som min farmor leder), deltagarna blev väldigt överraskade och glada. Efter lussandet fick vi stå i receptionen och hälsa på motionärer som kom och gick. Molly (systerdottern) fick även pepparkaka och det var mycket populärt, hon fick nämligen två stycken fast hon vanligtvis bara brukade få ta en. :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Lavine
2013-12-14 07:59
#2

Vad fint! Jag såg ingen lucia alls, förutom en stund på SVT:s Luciamorgon, men det var mer som en julkonsert tyckte jag.

Upp till toppen
Annons: