Annons:
Etikettbarnslig-jul
Läst 2165 ggr
OlgaMaria
12/1/13, 4:54 PM

Barna Hedenhös uppfinner julen

Kommer ni följa adventskalendern på TV? Vad tycker ni om den?

Tycker första programmet var spännande och roligt! :)

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Annons:
leemland
12/1/13, 5:02 PM
#1

Jag får nog säga att jag va lite besviken faktiskt. 
Men jag tror de kan vara en sån "serie" man måste se några avsnitt av innan man kan bestämma helt :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Patriszija
12/1/13, 6:22 PM
#2

Jag och sambon blev positivt överraskade, tyckte att den var rolig och jag gillar skådespelarna :)!

Gunlog
12/1/13, 9:29 PM
#3

Den verkar lovande…

Ska följa den med spänning, hela familjen!

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

EmelieSaraViola
12/1/13, 9:35 PM
#4

Gillade att den var mörk och mysig men man vet inte hur den tar sig än…

Intehärutandär
12/2/13, 3:46 PM
#5

Jag tyckte den verkade bra. Förutom förra årets, så var det årtionden sedan det kom någon bra - så jag är positivt överraskad.

[MARWAKE]
12/2/13, 6:30 PM
#6

Jag tror den kommer bli riktigt bra! ;)

Annons:
Frosstis
12/4/13, 6:32 PM
#7

Jag har inte hunnit se de 2 sista än men ska nog försöka hinna se dom i helgen om jag hinner. Tycker den är dålig hehe men harj u bara sett 2 st så kan inte bestämma mig än! Min mamma tycker den är jättebra, hon gillar skådisarna ;) jag är inte så mycket into sånna här julkalendrar!

leemland
12/4/13, 7:03 PM
#8

Jag tycker fortfarande inte den är så bra. Sitter och velar om jag ska se resten av avsnitten eller inte..

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Markattan
12/9/13, 5:31 PM
#9

Jag och sonen älskar den. Han sitter klistrad och efter programmet så bygger han duploraket och åker för att tända stjärnan.. sen krachar han och är överlycklig.

Frosstis
12/9/13, 5:31 PM
#10

Nu tycker jag den är jättebra och ser fram emot varje avsnitt ;D

Upp till toppen
Annons: