Annons:
Etikettdekoration
Läst 2366 ggr
EmelieSaraViola
2013-11-30 20:08

En rosa jul

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är en riktig juljunkie och sedan några år tillbaka så köpte mamma två tomtar i rosa till mig och efter det har jag samlat på mig rosa julpynt. Allt pyntas i rosa eller vitt. Inget undantag i år :) 

Någon annan som pyntar i "udda" färg?

Annons:
EmelieSaraViola
2013-11-30 20:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Pepparkakshuset är inget undantag!

EmelieSaraViola
2013-11-30 20:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

.

Rita-S
2013-11-30 21:29
#3

jag vet inte om blått är så himla udda egentligen, men jag tycker det lutar åt att rött, grönt, guld och silver är mer vanligt än blått iaf :) Jag gillar blått i julpynten för det är inte pastell eller marinblått som nyttjas då. Det är den djupa midnattsblåa eller kungsblått som nyttjas ofta, vilket jag tycker är riktig fint :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[MARWAKE]
2013-11-30 22:13
#4

På Rusta har dem rosa julgraner med tropiska fåglar och fiskar och sjöstjärnor, lite udda tycker jag :P Själv pyntar jag/vi inte så udda ;)

AnnaMoonshadow
2013-11-30 22:22
#5

åhh, rosa var blev väldigt fint :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

EmelieSaraViola
2013-12-01 00:35
#6

#3 Mörkblått kan säkert vara väldigt mysigt! Tycker med det ska vara mörka färger! :) 

#4 mycket av mitt pynt kommer faktiskt från rusta :) 

#5 tack! :)

Annons:
AnnaMoonshadow
2013-12-01 08:31
#7

Själv kommer jag ha lila och lite orientalisk känsla i vardagsrummet i år, då vi inte haft möjlighet att införskaffa julgardiner till rummet blev det lättaste lösningen 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: