Annons:
Etikettdekoration
Läst 5504 ggr
ppernie
11/20/13, 5:24 PM

Julpåslakan :)

Hejdär! Jag har en morbror med down syndrom som älskar tomtar. Han vill väldigt gärna ha julpåslakan och gärna med tomtar på. Jag har letat men inte hittat några. Finns bara enfärgade/rutiga som är det minsta juliga. Har ni några bra tips på påslakanset? :D Vore himla kul om han kunde få det. Tror det var cellbes som hade otroligt fina för ett par år sen där hela setet är som en tomtekropp (på ett ungefär) men hittar inga liknande :(
Tack på förhand! :D

Annons:
ppernie
11/20/13, 9:01 PM
#2

Vad fina dom var! :)
Tack för hjälpen, ska höra lite vad det är han vill ha och kika runt lite mer, men tack :)

WinterPrince
11/21/13, 7:41 AM
#3

Köpte på Jotex med tomtar på för ett par år sedan, men de kanske inte finns kvar i sortimentet.

BeccaTilda
11/24/13, 5:40 PM
#4

Vet inte var du bor, men på Dollarstore (kanske bara finns där jag bor?), köpte jag igår jätte pina påslakan med urgulliga tomtar på! Fanns både vita, svarta och röda :)

BeccaTilda
11/24/13, 5:43 PM
#5

Kostade 150 kr kan jag tillägga! :)

AnnaMoonshadow
11/25/13, 10:26 AM
#6

Dollarstore finns i många städer 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
ppernie
11/26/13, 6:01 PM
#7

Mamma hade sett dom i dollarstores utskick så jag tror att julpåslakan är inhandlade nu, tack för tipsen alla! :D

BeccaTilda
11/26/13, 8:06 PM
#8

#7 Ja, där jag fick syn på dem! :)

Upp till toppen
Annons: