Annons:
Etiketterkreativa-hörnanböckertexterprylarmusikfilm
Läst 2704 ggr
Mickis1994
2013-11-16 00:09

Paketinslagning Inspo

Är ni som jag och bara älskar att slå in paket? 😃

Lägg gärna upp bilder, tips, länkar osv. Allt för att imponera på sällskapet med våra fina inslagningar 😉

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Annons:
Gunlog
2013-11-16 23:58
#1

Jag har inte börjat än, men jag har köpt mitt julpapper på IKEA i år… Får se hur mycket 5 rullar räcker till…

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

AnnaMoonshadow
2013-11-17 08:34
#2

Jag älskar att pyssla med paketen! Så fort jag börjar slå in ska jag posta bilder :)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

WinterPrince
2013-11-18 07:00
#3

Nja, jag är inte så mycket för paketinslagning, lite papper runt och en snörstump på, sen får det vara bra. Kanske för att jag lägger mycket energi på vad som är i paketet istället.

[Kittypurrpurr]
2013-11-18 13:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Hehe ser knappt men jag kör det vanliga :) Vill inte ha samma papper på alla så köper några rullar och slår in olika! Snöre och krullar dem med saxen :) Ja.. snöret ser helt förstörd ut på vissa men det är för att det har legat paket på vissa sen i augusti :P Och ja jag började mycket tidigt i år ^^ Det är billigare än att ta allt på samma lön och plus saker bli lite dyrare närmare jul!

Love-
2013-11-20 12:48
#5

ÄLSKAR att packa in saker, har tyvärr ingen bild på alla julklappar jag har packat in

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

 

  

Mickis1994
2013-11-20 20:37
#6

Jag älskar panduros presentpapper! Speciellt de i fem pack :D

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Annons:
[MyCassie]
2013-11-20 23:36
#7

I år har jag återanvänt brunt papper som saker packats med i kartonger från företagen för att förhindra stötar, dessa använde jag som inslagningspapper. Det här gett en gammeldags känsla över packeten. Här dock ingen bild.

AnnaMoonshadow
2013-11-21 08:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

jag rotade fram ett par bilder från tidigare år tills vidare. Jag gillar att pyssla till mina paket och använder gärna saker jag samlat på mig med tiden. Det finns inget tråkigare än när alla paket ser likadana ut

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
2013-11-21 08:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

bild nr 2

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Lillmatten]
2013-11-21 09:37
#10

#8-9 åhåå tack för inspiration! vilken kul ide med tårtbotten!

Mickis1994
2013-11-21 09:39
#11

#8 & 9 Himlans fint! :D Nu blir det en trip till panduro och shoppa loss! Hahah 😃

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

AnnaMoonshadow
2013-11-21 14:14
#12

#10 ja, tårtpapper är riktigt trevligt att använda!

#11 tack! Va försiktig, Panduro har en förmåga att bränna hål i plånboken eftersom det är en underbar affär 😉

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Mickis1994
2013-11-22 16:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Årets två första! Papper och snöre från panduro! :)'

Bilden är snedvriden då den är tagen med mobilen, plus fixat för instagram. Jaja. Den duger (;

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Annons:
Upp till toppen
Annons: