Annons:
Etikettbarnslig-jul
Läst 1858 ggr
Gunlog
11/14/13, 9:09 PM

Barntävling!!! Del 1

Såja, alla barn! Nu är det dags för steg ett i vår jultävling!

Vi vill att ni gör en girlang som är minst 1 meter!

Ni får göra den i vilket material som helst, men ni får inte använda er av färdiga saker som tex glitter som ni har gjort om lite. Ni får inte använda någonting som är färdigt, utan allting ska vara er egen idé från grunden. Det kan vara i metall, plast, tyg, mat eller något annat som ni kommer på. Men kom ihåg, den ska vara gjord helt från grunden!

Ni har fram till den 27 november på er att anmäla er till tävlingen. Då gäller det HELA tävlingen, inte bara till en deltävling. Ni anmäler er till mig via pm. Detta pga att det ska bli så rättvist som möjligt. Klicka på mitt namn Gunlog så kommer ni till min sida. Därefter klickar ni på "Kontakta mig" och så kan ni skicka ett meddelande till mig om att ni vill vara med i tävlingen.

Har ni några frågor så skicka ett meddelande till mig. Jag tar upp ALLA era frågor med både Sajtvärd Rita-S och övriga Medarbetare.

Ni kan redan nu börja tillverka en girlang! Låt fantasin flöda!!!

Det viktigaste av allt: MEDDELA MIG NÄR GIRLANGEN ÄR KLAR! Ni har fram till den 1:a december på er!

Kommenteringen är tillfälligt avstängd för att ingen ska sätta in bilder före alla andra så att de andra kan kopiera.

Klara… Färdiga… GÅÅÅ!!!

P.S. Glöm inte att det endast är barn med eget konto på iFokus som kan vara med! D.S.

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Annons:
Gunlog
12/1/13, 8:12 PM
#1

Efter strul med iFokus så kan jag äntligen öppna tråden!

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Upp till toppen
Annons: