Annons:
Etiketterlekartävlingar
Läst 2384 ggr
wingren
11/9/13, 9:34 PM

Julklappslek / tips

Det är så enkelt som att man skriver en typ av person (någon random , vän, sig själv, ni fattar;)) o den som svarar skriver tre exempel på presenter :)

Exempelvis: 67 årig man i sina bästa dagar, gillar o påta i trädgården och klappa getter
Presenter: Kratta, get-halsband, rolig pensionärsbok

Ni förstår antagligen grejen ;) Jag börjar :)

Tjugotvå årig kristen mamma med två katter och sambo, gillar sällskapsspel och tv-serier

Annons:
[Lupse]
11/9/13, 11:15 PM
#1

Presenter: Mitt personliga favoritspel "med andra ord", Någon klassisk tv-serie från tex Cdon (ganska billigt där), Något till barnen :)

Jag söker en present till…

En 16 årig tjej som inte gillar kläder, smink och presentkort. Hon gillar historia, roliga saker och att vara ensam.

WinterPrince
11/10/13, 7:26 PM
#2

En historisk bok, biljett till något museum, en riktigt mjuk och gosig filt. Jag söker presenttips till: 15mån pojke, gärna hemmagjort

[Kittypurrpurr]
11/10/13, 8:08 PM
#3

#1 Canvas tavlor och målar/rit prylar. 
Spel.
Musik/skivor.
Prenumera på historie tidningar.

Min syster avskydde också det innan men hon hade hästar så hon fick alltid massa saker till hästarna. :P

VildaVittra
11/10/13, 8:30 PM
#4

#2 Hemmasytt babygym, delikatesskorg med konserverade rätter och nyttigt godis, en gigantisk spargris i papier mache.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Upp till toppen
Annons: