Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 2123 ggr
WinterPrince
2013-11-07 09:31

Julklappar 2014

Jag vet, jag är smått galen! Men eftersom jag är klar med alla julklappar för i år, men nu fått massor med idéer, så får jag helt enkelt gå på julklappar för nästa år.

Tänkte väl främst dela med mig till er som inte är klara för iår. Hoppas ni får några uppslag.

Mamma: Kökshanddukar med egenmålat motiv (några stilistiska blommor brukar vara hennes stil)
Pappa: Musmatta med traktor på (köper en enkel svart musmatta och målar på traktor med schablon)

Syster: Kökshanddukar med egenmålat motiv (något ameriskanskt, det passa i hennes kök)
Svåger: Glasunderlägg i kork med fotbollsmotiv (köper tunn kork och skär ut rundlar, målar på motiv med schablon)
Systerson, 1 år: Vakant

Bror: Glasunderlägg i kork med avtryck av hans barns händer (om jag inte kommer på något bättre motiv)
Svägerska: Kökshanddukar med egenmålat motiv (gillar också stilistiska blommor, gärna i knalliga färger)
Brorson, 4år: Huv-handduk med hajfena
Systerson, 1 år: Vakant

Mormor: Kökshanddukar med egenmålat motiv (Ugglor, mormor är tokig i ugglor)
Morfar: Glasunderlägg i kork med hjortmotiv (han är visserligen ingen jägare, men hjortarna var fina!)

Det var mina tips, hoppas någon får lite uppslag. Letar ni efter schablonmotiv är mitt tips att googla efter Wall art eller Wall stickers.

Annons:
monstermash
2013-11-07 14:12
#1

Det finns annars redan en sån här tråd, som heter "vad får era vänner och släktingar", ett tips är att titta där om man vill ha tips. :D

Kreativa julklappar du har kommit på! :)

Upp till toppen
Annons: