Annons:
Etikettjulförberedelser
Läst 1752 ggr
monstermash
11/3/13, 12:05 PM

Har du börjat lyssna på julmusiken ännu?

Jag började igår, men hittils har det bara under tomtefotograferingarna och när jag slår in julklappar. 😇

Annons:
Holyghostorchid
11/3/13, 12:11 PM
#1

Ända sen slutet av juli ;) men sambon förbjuder det innan december, så bara i hörlurar ;)

leemland
11/3/13, 12:37 PM
#2

Ja sen i somras :P Fast då va de bara en låt då och då, nu är de mest hela tiden :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Lavine
11/3/13, 5:52 PM
#3

Japp, för några veckor sedan hade jag premiär :) fast nu har jag lugnat mig lite igen.

TerriZue
11/3/13, 8:56 PM
#4

För mig är det samma som för #1. Det är uteslutande julmusik för mig just nu (och har varit det sen i juli). Sambon gillar det inte alls men nu när det ändå är höst får han finna sig i det. ;)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Afturelding
11/5/13, 10:41 AM
#5

Jag började förra veckan lite smått, och det är rätt bra av mig som annars börjar i september! Min man blev knäpp förra året, så det är lika bra 😃

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[MyCassie]
11/5/13, 10:44 PM
#6

Nej , för mig förstör det julstämningen om jag skulle börja tidigt då jag ledsnar på musik väldigt lätt.

Annons:
ilenna90
11/5/13, 11:36 PM
#7

jag hatar julmusik så nej absolut inte! ;) Har något undantag när det gäller bryan adams och om det är nått rockband som gjort covers på nån julsång bara som my chemical romance till exempel.

Josse5233
11/7/13, 8:20 AM
#8

Jag väntar med det ett litet tag, tröttnar annars väldigt lätt :)

Ha en trevlig dag! 

Love-
11/7/13, 9:18 AM
#9

har inte börjat än, tänkte börja den 1dec då den musikkanalen/sidan på nätet som bara spelar julmusik börjar sända :)

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

 

  

Swadika
11/7/13, 11:21 AM
#10

1 december börjar jag lyssna :) ev 1 advent andra år. När vi börjar att julpynta :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Upp till toppen
Annons: