Annons:
Etiketterkreativa-hörnanböckertexterprylarmusikfilm
Läst 2159 ggr
TerriZue
10/14/13, 12:10 AM

Jullistor!

Vi lyssnar väl allihopa på härlig julmusik när det närmar sig december för att höja stämningen lite? Jag vet att det finns en hel del trådar med förslag på julmusik på forumet redan men jag tänkte att vi alla kan samla våra jullistor från Spotify här. :) 

Det kunde vara roligt att dela med sig av sin musik och kanske hittar man något nytt man inte hört förut? :)

Här är min lista: Jullistan

Ös på med era jullistor! :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Annons:
[SammieS]
10/14/13, 6:39 PM
#1

Jag skulle gärna vilja veta vad som är folks favoritlåtar att lyssna på till jul? vad får er i julstämmning?

jollycox
10/14/13, 10:21 PM
#2

Hur delar man med sig av en spotify-lista?

Vill tipsa om något som endel säkert inte hört förut, disneyfigurerna som sjunger jullåtar. Lite skojjigt. Sök på 'disney merry little christmas' på spotify. :)

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

TerriZue
10/15/13, 6:02 AM
#3

#1 Kolla in min jullista, så har du mitt svar där. ;)

#2 Man går in på spotify och högerklickar på den lista man vill dela och där väljer man "copy HTTPlink" och därefter kan man länka precis som vanligt i ett inlägg. :)

Ja, de är så himla söta, älskar disneys jullåtar. :) Dock är det en del som saknas, jag har massor på datorn som inte finns på Spotify, det är lite synd. =/ 

Det finns även en julskiva som heter "disney princess christmas", den är inte direkt briljant men det finns några söta låtar på den. Jag tycker bland annat om deras version av "the 12:th day of christmas". :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

jollycox
10/15/13, 10:27 AM
#4

Hoppas det funkar nu då. Här kommer min julmusiklista.

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

monstermash
10/18/13, 1:23 PM
#5

Min jullista. (som ni här inne hjälpte mig att sätta ihop förra året!)

Lavine
10/18/13, 8:14 PM
#6

Vilken bra tråd! Jag har ingen lista att dela med mig av, eftersom jag brukar låna andras… :)

Annons:
Holyghostorchid
10/18/13, 8:26 PM
#7

Min jullista :) http://open.spotify.com/user/yourevilqueen/playlist/33wNidwNDWJSyCUvO9xluK Har otroligt nog 15 följare! Lite små roligt :)

Upp till toppen
Annons: