Annons:
Etikettprathörnan
Läst 2133 ggr
Tarotstollan
9/30/13, 3:39 AM

Julpynt i affärer?

Har ni sett några affärer som börjat plocka upp sitt julpynt ännu?

Här har Eko-hallen redan fått upp det mesta av alla ljusslingor och sådant för advent och även vissa tomtar och glitter.  Det kommer upp mera för varje dag.
Jag har redan sett en glasgran som jag vill köpa, får nog passa på innan de tar slut.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Rita-S
9/30/13, 6:58 AM
#1

Dollarstore har tagit fram sitt som de hade kvar från förra året iaf :) Det såg jag i går.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

TerriZue
9/30/13, 9:22 AM
#2

Jag har inte sett något julpynt än men jag hittade julmust på Ica här om dagen, dock tänker jag vara stark och inte dricka julmust än på ett tag. :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

VildaVittra
9/30/13, 5:30 PM
#3

#2 Åhh, hoppas att de har det här på Ica, ska nog ta mig dit och handla imorgon.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

TerriZue
9/30/13, 6:01 PM
#4

Glöm det jag skrev tidigare. Var nere på Clas Ohlsson idag och de hade lagt fram lite julgrejor (såg i alla fall några adventsstjärnor). :P

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

[MyCassie]
9/30/13, 6:12 PM
#5

Rusta har väll dragit fram det.

jollycox
9/30/13, 8:49 PM
#6

Rusta hade framme granar och ljusslingor. Lite väääl tidigt altså!

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Annons:
Rita-S
10/1/13, 7:12 AM
#7

#6 fast om man ser det på den possitiva sidan betyder det att de med lite pengar kan köpa en liten grej nu och då när det finns lite pengar varje månad fram mot julen utan att bli totalt luspank till julen :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

jollycox
10/1/13, 10:21 AM
#8

#7 Jo fast annars kan man ju spara :) man har ju några månader på sig ;)

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Gunlog
10/1/13, 11:17 PM
#9

De finaste julsakerna hittar man på loppis. Alla dessa gammeltomtar som inte är massupplagor, gamla träslevar, gardiner, dukar osv. Ni kan tro jag har massor av dom! Det mesta av mitt julpynt är loppis.

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

DesK
10/9/13, 5:36 PM
#10

Jag instämmer med Gunlog och har gjort likadant. Loppisar och andrahandsaffärer är riktiga guldgruvor 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[Kittypurrpurr]
10/9/13, 6:41 PM
#11

Rusta fick upp sitt för ett tag sedan. En mataffär i tingsryd har till och med börjat plocka upp :) Och sen några veckor tillbaka har Ullared Gekås fått upp julsaker ^^ Hoppas Maxi får sitt snart :)

Gunlog
10/9/13, 8:02 PM
#12

Tur inte denna Bengtsson är på Ullared… Vi har varit där en gång när julsakerna var uppe… Plötsligt kom gubben fram till mig och sa: "Jag kunde väl ge mig den på att jag skulle hitta dig med huvudet inne bland tomtarna… Kom nu så vi kan gå…" Där hade jag gått i en halv timme… Hihihi!

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Upp till toppen
Annons: