Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 2288 ggr
jollycox
2013-08-19 21:50

Börjat med önskelistan

Har ni börjat med eran önskelista?

Det har jag. 😃

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Annons:
Rita-S
2013-08-19 21:56
#1

Inte min egen, men jag har börjat med listan över julklappar samt arbetar med julklappar ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

TerriZue
2013-08-19 23:15
#2

Säger detsamma som Rita. Jag har inte påbörjat någon önskelista för mig men jag har en riktig radda med grejor att ge bort i julklapp och har hållit på med julklappar sen i januari. :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

[Emma--]
2013-08-22 19:17
#3

Nope, men vi har gjort sen förra julen att vi får och ger en present var, så det underlättar en hel del. Det känns faktiskt roligare att slippa känna stressen att komma på något bra åt alla, och istället kan vi koncentrera oss mer på det övriga kring julen. 🙂 Sen får man såklart ge mer om man vill, och jag hade haft en plan att sticka sockar till alla nu när jag lärt mig hur man gör men det hinner jag nog inte haha.

WinterPrince
2013-09-03 10:05
#4

Japp. Fast det kommer mest av resterna från födelsedagslistan. :P

monstermash
2013-09-03 12:32
#5

Jag har börjat! :)

[JeanetteK]
2013-09-06 08:22
#6

Jag har börjat planera vad jag ska ge andra. Själv har jag svårt att komma på vad jag ska önska nu för tiden. Kanske åldern.😉

Annons:
Gunlog
2013-09-16 18:44
#7

Jag gör aldrig någon önskelista!

Det blir så mycket roligare för mig då. De andra får svårt som bara den, men det är kul att se vad de köper till mig… 😜

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Jessicahagstrom94
2013-09-16 23:09
#8

Inte med min egen men jag har en lista där jag har börjat skriva upp vad min familj kan behöva eller vill ha i julklapp :) 

Ska börja skriva upp vad jag vill ha också, för när någon frågar mig så har jag alltid glömt bort..

[MyCassie]
2013-09-24 21:45
#9

Nej för det är inte mycket jag vill ha. Jag önskar mig bara en sak av min man och det är ett chakra halsband i silver. Från svärföräldrarna önskar jag mig bara en handdammsugare.

Har redan julklapparna till min dotter och min man klara. Bara släkten kvar och där har jag ingen aning faktiskt, de önskar sig inget heller vilket gör det hela ännu svårare. Men funderar på typ mössa, vantar och sådant.

Love-
2013-10-08 12:08
#10

jag har inte skrivit önskelista på många år, kanske en klassig sak att säg men jag önskar mig inget.

iaf inget man kan köpa

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

 

  

Upp till toppen
Annons: