Annons:
Etikettdekoration
Läst 1549 ggr
Marinas Mix
2013-06-14 05:39

Tidigt eller sent?

när jag var ute och åkte buss häromdagen såg jag en balkong som var julpyntad. Jag kan bara inte komma på om de var sent ute med nedplockningen eller tidigt ute med pyntningen😃

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Annons:
Torreador
2013-06-14 05:54
#1

Hahahaha!

Men man får väl hoppas att den var kvar från i julas för om de börjat julpynta redan så får jag spader!!

/Bondmoran

www.bondmorannu

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Rita-S
2013-06-17 13:19
#2

Dom kan ju vara bland dom som firar fyra julaftnor i året? ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Torreador
2013-06-17 15:00
#3

Åh, vilken dröm!! Fyra julaftnar per år…. mmmmmmmm

/Bondmoran

www.bondmoran.nu

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Rita-S
2013-06-17 15:16
#4

#det är väl bara att köra hårt det? En i mars, en i juni, en i september och så stora julafton i december? :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Torreador
2013-06-17 15:35
#5

Perfekt!! Fast en regel här hemma dock. Bara julklappar till mig ;-)

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Rita-S
2013-06-17 15:46
#6

hahaha awsome! :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Torreador
2013-06-17 15:49
#7

Japp!!! XD

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

MissInAction
2013-06-17 18:39
#8

Ja jag har också sett julpynt i fönster och på balkonger ibland, både julstjärnor, ljusstakar och slingor! Senast var nog i maj åtminstone 😮


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Zizza
2013-07-04 17:49
#9

Jag brukar glömma framme den mindre Julgranen.. så den kan få stå å vara fin året om ;) haha

Mvh. Sanne & Djuren

Marinas Mix
2013-08-03 09:26
#10

Åkte förbi samma balkong, i veckan och nu var pyntet borta 😐

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Rita-S
2013-08-03 09:29
#11

dom kanske har flyttat? :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

TerriZue
2013-08-06 22:28
#12

Haha, jag har också sett en hel del julpynt uppe. :P Jag är visserligen jultokig men lite av charmen är ju att man måste vänta så länge och bygga upp förväntan inför den allra bästa tiden på hela året :D

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Upp till toppen
Annons: