Annons:
Etikettdekoration
Läst 1414 ggr
Rita-S
2013-03-01 08:50

Ritas trappetomte.. vila i frid!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna synen mötte mig i morse efter nattens stormkast.. :(

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Rita-S
2013-03-01 08:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Tyvärr är det alldeles för många små bitar som fattas så jag kan inte limma ihop tomten och få något snyggt resultat.. :(

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

DesK
2013-03-01 08:55
#2

Åh så tråkigt, Rita!

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Rita-S
2013-03-01 09:06
#3

Jag är faktisk riktig lädsen! Jag fick denna tomten av mamma, och tyckte den var så mysig och fin där den sto med sin lilla lykta! :(

På den andra sidan har jag en "ursäkt" att kika efter en ny lyktemann till min trappa. Fast jag gillade ju denna :(

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[lucke]
2013-03-03 12:07
#4

Beklagar😕

MissInAction
2013-03-03 12:40
#5

Vad sorgligt 😕

Sen kan jag ju undra hur vissa kan ha tomtar framme i MARS? 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Rita-S
2013-03-03 12:49
#6

Sladden hade frusit fast i isen så jag kunde inte flytta den :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
MissInAction
2013-03-03 13:01
#7

Ojdå. Vilket öde 😕
Det är ju speciellt när saker har ett emotionellt värde.

Men trösta dig med att våren är påväg! ♥ Och att du har en ny fin tomte till nästa jul 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Rita-S
2013-03-03 13:19
#8

ja jag har ju alltids den ursäkten :) Håller på googla litet försiktig. Förslag mottas med tack! 

Det måste inte vara elektrisk belysning, det håller länge om tomten håller en lykta jag kan sätta en marshall i :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Tarotstollan
2013-03-04 19:36
#9

Så tråkigt. Fast ett tips (till nästa jul) är ju att använda varmt vatten lite försiktigt runt fötterna så tinar det. Oj, såg nu att det handlade om sladden, men då kan du använda varma handukar istället.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: