Annons:
Etikettjulförberedelser
Läst 1516 ggr
Marinas Mix
2013-01-23 14:02

Klå det om ni kan!

I dag har jag köpt årets första och förmodligen enda julpynt.

Snacka om att vara ute i god tidSkrattande

Har gått och tittat på de där läckra julgranskulorna ända sedan de packade upp dem på MAXI i mitten av november, men har varit lite väl snål. 79 kronor är mycket för tre kulor.

Sedan i mellan dagarna gick de först ner till 50 kronor, nä fortfarande för dyrt.

Därefter 24,50 nä fortfarande snål

NU 10 kronor. TAGET

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Annons:
Rita-S
2013-01-23 15:18
#1

jag köpte min första julpynt 1 januari ;) Så den klår jag! Fast inte med lika stor rabatt då, det klår jag inte! :D

Dock har jag köpt paket med rosetter till klappar. dom var på 29.90 innan julen. Mellandagarna kom dom till 10 kronor på rea. Nu förra veckan 1 krona, så jag köpte för 20 eller 30 kronor ;) Har MASSOR med rosetter nu!!!

Har du bild på kulorna? :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Marinas Mix
2013-01-23 15:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Bild kommer på begäran nu

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Rita-S
2013-01-23 16:01
#3

oh vilka fina! och för tio kronor! Bra klipp det där!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Marinas Mix
2013-01-23 16:54
#4

Köpte två förpackningar. Ska ner i morgon på en runda till. Kanske finns det några kvar. Kunde vara bra att ha i sådan där "panik-julklapps-påse"

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Rita-S
2013-01-23 18:24
#5

ja det är det jag med tänker, att det är nog inte dumt att ha liggande i bakhand även om du kanske inte använder alla själv? :) Inflyttningspresent till någon du känner som flytter ihop nära julen, kanske barn till bekanta som flyttar hemmafrån for första gången och så? Inte att du har svårt att få fram presenter som kan passa så pysslig som du är med pärler men det är ju roligt att slå till när man kommer över sånna fynd :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Emo
2013-01-24 16:28
#6

Så vackra kulor.

Jag har också några sådana från 30- och 40-talen. Underbara. Vilket fynd du gjorde!

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Annons:
Tarotstollan
2013-01-27 06:28
#7

Jättesnygga!
Har några liknande i silverfärg, utan annan färg i mitten. Har haft dem i många år, men tyvärr tappade jag en i golvet för några år sedan.
Så nu har jag bara 5 st kvar, har letat efter nya men inte hittat några.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: