Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 2012 ggr
mikkan01
2012-12-22 15:34

Julklapp till äldre bror - panik?!

Herregud vilken panik jag fick när jag insåg att jag glömt köpa en julklapp till min bror. Nu sitter jag och försöker tänka på något jätteroligt han kan få som jag kan köpa i närheten av där jag bor IMORGON. 

Någon som har lite tips???

Kan ju iof berätta lite om honom.
Han jobbar som lastbilschaffis, gillar att festa (jag kan inte köpa något sånt då jag inte har åldern inne), han är 20 år, gillar inte saker man gör själv utan vill nog ha något köpt…kläder gillar han men jag tycker att han får så mycket sånt, gillar bilar…ja, jag har ingen aning.
Förra året fick han en parfym och någon halsduk av mig. 

Hjälp!!Kyss

~mikkan

Annons:
[WickedAlly]
2012-12-22 18:52
#1

Några roliga partygrejer från Partaj eller liknande kanske om ni har det hos er? De har ju ölglas, sejdlar med ringklocka och sånt.

Gillar han att läsa så kanske någon bok om bilars/lastbilars historia, finns ju en med många fina bilder.

Något roligt till lastbilen. En lite brandsläckare som man kan placera fram i bilen (kommer verkligen inte på vad det heter där, bara på norska..).

mikkan01
2012-12-22 20:02
#2

Ölglas ska jag titta närmre på =D
Vi har en önska-butik här…kanske finns något där.
Läsa gör han tyvärr inte.
Tack!! Kyss

~mikkan

[RMSLiners]
2012-12-22 20:23
#3

#2 Önska har väldigt mycket saker, en hel del vinglas, ölglas mm men de kostar en slant att köpa också. Du kan ju kolla lite smått på deras hemsida för inspiration.

Lavine
2012-12-22 22:03
#4

Läser inte alls? Tänkte om du kunde köpa en humorbok, t ex Pinsamma familjebilder.

Mössa, hörlurar, dvd-box, skiva, mobilskal om du vet vad han har för telefon… om du har ett söndagsöppet Clas Ohlson där du bor, eller Teknikmagasinet, så hade jag åkt dit och kollat läget. Ett partyspel kanske. Det borde Teknikmagasinet kunna ha.

Ljudbok till lastbilen vore väl nåt!

mikkan01
2012-12-23 09:26
#5

#3 Tack för tipset!! =) Nu har jag hittat något kul till systern också..hihi.

#4 Inte, inte alls…de böcker han fått ligger inkastade långt in i garderoben och samlar damm.
Ljudböcker är ingen större hit heller. Ska kolla efter dvd-boxar, han gillar att kolla på serier så varför inte =)
Tack!Kyss

~mikkan

Rita-S
2012-12-23 09:51
#6

om han gillar serier och sådan.. har han netflix konto? Går att ge bort netflix medlemskap till julen exempelvis :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Upp till toppen
Annons: