Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 1794 ggr
Gråsuggan?
2012-12-10 21:42

Julklapp till mormor som inget önskar sig

Hej,

vad kan  man köpa till sin mormor, hon säger att hon har allt hon vill ha och att småsaker bara blir liggande…

Vi gav henne en spa-upplevelse i födelsedagspresent nyss.

Hjälp! Skrikandes

Annons:
monstermash
2012-12-10 23:26
#1

Min mormor är likadan. De senaste åren har hon bland annat fått en fotpall (som man kan lägga saker i också), tofflor, morgonrock, någon klänning/kofta, trisslotter, mugg och bilder på barnbarnen.

[WickedAlly]
2012-12-11 02:57
#2

Min mormor är också svår att hitta något fint till, i år blir det lyxiga Praliner för dem vet jag att hon kommer äta upp (gottegris :P) och det är således inget som bara kommer ligga bortglömt :)

Vet inte vad jag ska köpa mer dock, funderar på ett armband eller något för hon har verkligen allting..

Men ätbart tycker jag är bra, och lotter som #1 skrev. Allt som förbrukas för då blir det inte liggandes :)

Emo
2012-12-11 08:39
#3

Som VickedAlly skriver; allt som går åt.

Delikatesser, väldoftande tvål, vackra ljus och servetter, och annat, som hon använder.

Fundera lite på hur det ser ut hos henne. Vad hon tycker om. Det är ju så olika vad man gör av med. Deodorant, parfym, snyggt hushållspapper och vackert toalettpapper kan vara rätt till rätt person.

Även en kul billig grej kan uppskattas. Det beror på hur hon är. Det finns så mycket billigt krafs nuförtiden, som kan vara roligt och där man vet att givaren har funderat ut rätt grej utan att betala så mycket för det.

Jag vill inte heller ha något, men uppskattar när de hittat något jag blir glad för när det bara kostat någon eller några tior.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Gråsuggan?
2012-12-11 08:42
#4

Okej, tack för hjälpen! Skrattande

Upp till toppen
Annons: