Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 1804 ggr
Vovvie94
12/4/12, 2:05 PM

julklapp

Jag vet inte vad jag ska köpa till min storasyster Obestämd

Hon är 21, bor mest hos sin kille ute på landet, har två kaniner, gillar mode och smycken men har en väldigt kräsen smak så det brukar inte funka så bra med smykcen Flört

Helst inte mer än 200-300 kr!

Kom med massa tips! Skrattande

Annons:
[Joanna76]
12/4/12, 9:35 PM
#1

Cookies in a jar-mix! Det ska min lillebror få, han har det mesta redan så detta är en kul idé.

Googla så hittar du massa recept

TerriZue
12/5/12, 3:15 PM
#2

Någon hade lagt upp ett inlägg här på sajten med ett jättesmart sätt att förvara sina smycken. Köp ett sånt där korkunderlägg för kastruller (finns trepack på Ikea för typ 15 kronor). Måla dem fint och sätt dit hängare på baksidan. Jättelätt att bara trycka dit sina örhängen på.

Jag gjorde såna i julklapp till min syster och min svägerska (de har ju självklart inte fått dem än), och för halsband hängde jag upp små hakar på framsidan (köpte såna där hakar man kan ha i kläder för att fästa högst upp där man har en tunn dragkedja).Jag tror det kommer bli mycket uppskattat.

Om din syster tycker om mode och smycken är ju en smyckesförvaring en ganska bra sak att ge bort. :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

monstermash
12/7/12, 10:29 PM
#3

Om inte annat kan du väl köpa något till huset? Typ någon söt lykta eller någonting, kanske något tillbehör till kaninerna etc.

[Lupse]
12/7/12, 11:23 PM
#4

Det finns otroligt fina smyckeshållare i tex. Glitter för en billig slant. Men mina favoriter finns i six, har redan köpt massa olika till både mig och mina vänner :D

Vovvie94
12/8/12, 6:06 PM
#5

åhh, tack för alla tips! får kolla in och se om jag kan välja något!^^

martdat
12/9/12, 10:35 AM
#6

ett par snygga vinglas?

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Annons:
[RadioMG]
12/9/12, 12:47 PM
#7

Jag hade köpt lycktor/ljus som drivs av solen. Brukar finna si 6-pack. Det kan de använda på sommren oxå. Riktigt snyggt och bra om de har en liten "gång" där de kan sätta det.

[RadioMG]
12/9/12, 2:19 PM
#8

Glömde länka så du förstår vilken jag menar http://energibutik.vattenfall.se/7511/soldriven-led-dekorationslampa-for-tradgarden - Du kan dock hitta billigare på Rusta, Harald-Nyborg eller Bauhaus.

Vovvie94
12/11/12, 3:36 PM
#9

#7/8 tack! ska jag definitivt köra på! Glad

Upp till toppen
Annons: