Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1291 ggr
Rita-S
11/30/12, 10:49 AM

I anledning julen...

Jag har lite för många Guldmynt :)

Förslag på hur jag kan göra mig av med dom mottas med tack :P

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Bruden-Mbuti
11/30/12, 10:28 PM
#1

tänk om man hade kunnat ge dom till bättre behövande.

finns ju sidor där ett klick om dagen på olika vis kan rädda liv. tänk om mynten kunde ha förvandlats till såna klick.

Rita-S
11/30/12, 11:00 PM
#2

jo det vore ju bra.. men nu är ju tyvärr guldmynten endast innom iFokus.. så då undrar jag vad jag kan hitta på med alla mina mynt nu.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

MissInAction
12/1/12, 1:00 AM
#3

Ja jag har också på tok för många Guldmynt och vet inte vad jag ska göra av allt!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

NaDa...
12/1/12, 8:15 PM
#4

Kanske du kan ge Insider till någon/några (beronde på hur många du har) på julafton?

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

Mitralis
12/1/12, 8:38 PM
#5

Hoppsan, det är nog mitt fel Skäms
Jag önskade Guldmynt av grabbarna som julbonus till oss värdar.
Tanken jag hade var att jag med guldmynten ska köpa Insider och premiera två aktiva personer per sajt som jag är Sajtvärd för.
För guldmynten som blir över så köper jag julhälsingar som jag skickar till de som redan har insider Glad



Rita-S
12/1/12, 9:23 PM
#6

Fel och fel, mitralis ;) Inget fel! Jag bara ställer frågan öppet så folk kan få önska sig Insider exempelvis ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Mitralis
12/1/12, 9:25 PM
#7

#6 Misstänkte att det kunde vara så, men man vet ju aldrig Glad



Upp till toppen
Annons: