Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1515 ggr
[luneri]
2012-11-27 16:26

Tips på julbord-Göteborg?

Jag ska hade tänkt gå på julbord för två personer. Och om man säger såhär, är detta absolut första gången jag äter julbord ute, så jag har ingen koll alls.

Det jag är ute efter är ett bra julbord utan underhållning till bra pris i Göteborg. ett pris på 700 kr är lite väl mycket för min plånbok, så gärna runt 300 prisklassen eller under om det finns.

Tacksam för alla era tips:)

Annons:
[WickedAlly]
2012-11-28 02:19
#1

Vet inte om det finns platser kvar men Liseberg har flera olika julbord. Priset beror på vilken tid man går, tidigare på dagen är det billigare än kvällen osv. Vi ska gå på huvudrestaurangens julbord och ska då betala 475 kr per person och då ingår inträde i parken (90 kr). Det tycker jag är ganska rimligt :)

Mrs Me
2012-11-28 05:09
#2

Ikea 99:-/pers. "Varmbordet" var väl sisådär, "kallbordet" helt ok, desert helt ok. Inte så många rätter men "grunderna" fanns och till det priset var det bra.

LinaK
2012-11-28 13:59
#3

I helgen var vi ett gäng tjejer som åkte på julbord på "Barken Viking" som är en båt med hotell och restaurang. Det var himla mysig miljö och dessertbordet var jätte bra, MEN jag tyckte att själva julbordet var lite smaklöst, men tillbehören var goda typ brödet och sådant. Det kostade 555:-/person och då ingick inte drickan. Så det är väl kanske inget jag rekommenderar om man vill ha en smakupplevelse Tungan ute

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[luneri]
2012-11-28 21:04
#4

tack för tips:)

Upp till toppen
Annons: