Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 2204 ggr
Leinie
11/27/12, 2:55 PM

Julklappstips till pappa?

Jag behöver julklappstips till pappa. Han är den enda jag har kvar att köpa julklappar till och han är den svåraste att hitta något bra till med.

Han vill ha något användbart som han har nytta av. Han gillar inte hemmagjorda julklappar så mycket. Jag är trött på att köpa strumpor och presentboxar, det har han fått nästan varje jul nu så det behöver han inte nå mer just nu heller.

Han jobbar inom industri och har inte speciellt många intressen heller, han är mest bara hemma efter jobbet. Han har svårt för att göra saker själv utan måste alltid ha med mamma. Så upplevelse går bort, biokort med då han fick det i present för snart ett år sen där han även kunde ta med mamma men det blir aldrig av. Han har svårt att komma iväg så presentkort vill jag inte heller ge för det skulle aldrig bli använt.

Så någon som har förslag till vad man kan ge en tråkig pappa? (Ja jag tycker han är tråkig, finns nästan inget man kan ge honom som han skulle uppskatta)

Annons:
[WickedAlly]
11/27/12, 3:37 PM
#1

Haha, han låter precis som min pappa.

Antar dock att det är enklare om ens föräldrar är skilda och ens pappa har ett eget hem att fylla. Jag brukar för det mesta ge saker till köket, enklaste att köpa av någon anledning.

Något ätbart kanske? Eller en fin whiskey?

Leinie
11/27/12, 7:28 PM
#2

Haha okej skönt och höra att det finns fler.

Ja mina föräldrar är ju inte skilda och han står helst så lite som möjligt i köket.

Jag har funderat på de, han tycker inte om whiskey men någon slags likör tänkte jag kanske. Det brukar han tycka om.

[RMSLiners]
11/28/12, 1:27 PM
#3

Min far är likadan och hans enda intresse är bilar. Till honom köpte jag en snygg kaffekopp, en låda med olika borrsatser, te produkter då han gillar dricka det och en pilotmössa. Kanske något i verktygs väg, kläder eller så vore något?

Leinie
11/28/12, 2:17 PM
#4

Ja det kanske skulle kunna vara något :) Får titta om jag kan hitta någon fin tröja oxå, han är ju så kinkig med kläder oxå och han använder inte vad som helst heller.

Leinie
11/30/12, 1:48 AM
#5

Nu har jag äntligen hitta perfekta julklapparna till pappa :) Det blev ett par långkalsonger, en t-shirt, fiskedrag och en flaska dooleys :)

[malda]
11/30/12, 1:46 PM
#6

Jag kom faktiskt på inatt vad jag ska köpa till min pappa, jag drömde det, haha! Det får bli musik. Han brukar nämna det då och då, att han skulle vilja ha bra skivor att spela i bilen. Får se hur mycket pengar jag kan lägga, om det blir någon samlingsbox, eller bara en dubbel-cd.

Annons:
Leinie
11/30/12, 7:57 PM
#7

Haha ja det kanske var ett tecken! Vad bra att du kom på vad du skulle köpa iaf :)

Upp till toppen
Annons: