Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 1499 ggr
monstermash
11/14/12, 2:30 AM

Julklappstips till familjen

Sitter och klurar på vad jag ska ge familjen i present, och det är lika svårt varje år. Har kikat runt och fått lite tips på olika saker här inne på forumet, men vill se om någon har yttligare några idéer, speciellt till de jag inte kommit på något till alls.. Tungan ute

Mamma: Jul duschdraperi, tomte muggar/glas, tomtar och julprynader öht. Hon är väldigt mycket för just julpynt så tror hon skulle bli väldigt glad över det.
Min bästa vän: Baka egna pepparkakor och skriv ord som beskriver henne med glasyr på kakorna, och lägg i en genomskinlig burk. Kanske någon rosett runt också.
Min storebror: Toffifee ask och en stekpanna. Sedan funderar jag på att köpa tomtar och/eller handdukar till honom också. Tror inte han har mycket julgrejer…
Mormor: Ljus där det står en text om vilken underbar mormor hon är, brukar ge henne något i det temat varje år..
Storasyster 1: Älskar att baka, men hon har mycket egna bakprylar så jag kan inte komma på något hon skulle behöva bakmässigt. Hon behöver inga mer bakböcker eller matlagningsböcker öht.
Storasyster 2: Hon har två småbarn, så jag funderar på att ge henne lite hemma spasaker, så hon kan unna sig lite vardagslyx ibland. Typ badskum, duschcreme, ansiktsmask, bodyscrub och någon hudkräm.

Jag har även funderat på att ge bort ett litet ljus som står i en fin liten genomskinlig skål/burk med en rosett runt. Obestämd

Annons:
[RMSLiners]
11/15/12, 3:29 PM
#1

Mormor kan jag rekommendera detta. De är skit snygga, har själv köpt tre stycken i år. Kanske även något till dina systrar och din bror samt din mamma. Även till din bästa vän om du kolla Vänskaps texten.

monstermash
11/15/12, 3:36 PM
#2

Både mamma och mormor har fått varsina sådana muggar redan, men tack så mycket för tipset! Känns lite uttjatat att köpa sådana muggar till hela familjen.

Upp till toppen
Annons: