Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 2293 ggr
Mitralis
2012-11-13 18:09

25kr för bokinslagning

Fick detta erbjudande i mailen idag. Jag tänkte mej att det skulle vara en lite mer avancerad inslagning för 25kr. Personligen så kommer jag nog att fortsätta att slå in mina böcker själv Glad

http://www.adlibris.com/se/promotion2.aspx?page=presentinslagning&utm_source=apsis&utm_medium=newsletter&utm_campaign=SE_1246_STORA



Annons:
[lucke]
2012-11-13 18:12
#1

Jag har en gång betalat extra för att få böcker inslagna (dock var det födelsedag men ändå) och det var inte det minsta fint eller märkvärdigt, absolut inte värt pengarna då jag hade gjort det bättre själv. Trodde ju det skulle vara ngt extra när man betalar för det. Minns dock inte om det var Bokus eller Adlibris…

Mitralis
2012-11-13 18:21
#2

Jag fick en bok inslagen på en bokhandel en gång. Kommer dock inte ihåg om jag betalade för det, eller om han bjöd på det för att han övadeObestämd Den inslagingen var i alla fall top-notch och hade nog faktiskt varit värd 25kr, kanske till och med 30 Skrattande

Han vek så att det blev flera veck istället för ett. Undersidan blev helt slätt medans ovansidan blev dekorerad med skarven. Skäms



[lucke]
2012-11-13 18:26
#3

Ja, i vissa butiker kan man få väldigt fina inslagningar, alldeles gratisGlad Att ta betalt för nåt som inte är fint eller märkvärdigt är ju bara dumt- jag har tom för mig att det inte ens var inslaget i papper utan bara lagt i nån ful kartong…

Bruden-Mbuti
2012-11-13 19:44
#4

när jag jobbade i butik fick vi lära oss slå in presenter å julklappar snyggare.

tycker inte att 25kr var värt filmens paketinslagning.

då sparar jag hellre de kr å gör mina egna paket vilket är både roligare å personligare

Love-
2012-11-15 06:53
#5

Jag spara häldre pengarna och fixar det själv :)

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

 

  

MissInAction
2012-11-15 15:20
#6

Oj det där var nog inte värt 25 kr, nej! Inte 13 heller Förvånad

Jag har också fått övat på att göra snygga inslagningar då jag jobbat i pappersvaruhandel. Finns fina tricks för att få det att se elegant och lyxigt ut och ändå enkelt. Bara en sån sak som att när man gör en klassisk inslagning med papper, och viker in kanterna, så kan man vika dem två gånger så att man får en jämn kant istället för en vass spetsig kant. Och att ta inte mer papper än vad som behövs för då blir det bara knöligt. Finns tjockare inslagningspapper som håller bra. Så jag tycker absolut att det är värt att göra själv! Och det är ju så roligt Skrattande
Har ni sett min artikel om inspiration till paketinslagning?


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[RMSLiners]
2012-11-15 15:23
#7

Tyckte inte inslagningen på videon var någe märkvärdigt, kan man ju göra själv. Obestämd

fotoninja
2012-12-11 13:02
#8

appropå inslagning. köpte ett papper förra julen som var lite annorlunda. det var nakna damer på baksidan, och blårandigt på framsidan. släktingen som fick den julkappen rodnade och resten av släkten garvade Skrattande

MissInAction
2012-12-11 15:13
#9

#8
Hahaha! Det låter udda Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Lavine
2012-12-11 22:07
#10

Nu har jag inte kikat på länken, men hur som helst har jag föreställt mig att den där servicen med inslagen bok är lämplig om det ska skickas som present till någon annan, alltså direkt, utan att passera mig som beställare. Annars verkar det ju helt klart väldigt dyrt! Inte ens om inslagningen var väldigt fancy och spektakulär skulle jag tycka att det var värt 25 kr för något som bara ska öppnas.

Men så är jag inte så road av paket även om jag samtidigt kan förstå de som gillar sånt.

Jag förstår dock att det kostar såpass. Även om varje inslagning kanske bara tar någon minut så tar det tid, ju fler inslagningar desto mer tid, och då måste de förmodligen ha ännu mer personal som jobbar med inslagning och paketering och ivägskickande, osv.

Upp till toppen
Annons: