Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 1274 ggr
[RMSLiners]
2012-11-06 18:40

Roliga julklappar

Kom och tänka på idag att alla säkert någon gång gett bort en rolig julklapp som både uppskattats men samtidigt gett ett gott skratt. Julen handlar trots allt om glädje och värme.

Tänkte om ni ville dela med er av julklappar som gett glada skratt och tårar?Glad

Annons:
lkmf
2012-11-06 18:50
#1

Kan inte komma på nått som jag gett bort men kommer i håg en julklapp som jag fick av en vänn en gång. Hon hade gjort ett stort paket med en massa minder paket med olika godispåsara i och en klocka i sista pakete på varje paket hade hon skrivit en ramas eller ett sita som hade med oss att göra och som skulle vara en ledtråd till vad det var för nått i paketet. Det gav ett gott skratt till mig allafall:)

Livet är som en chockladask men vet aldrig vad man får/ Forest Gump

Rita-S
2012-11-06 21:13
#2

Inte min egen ide, men en ide som kom från sambon till min manns syster!

Man gav endast EN klapp till någon i familjen. Men på samma tid som man gav en klapp fick man en fem sex småklappar som inte alls var dyra, och som skulle ge en indikation, ett hint om vad klappen kunde vara. Förstens om man gissar eller iaf är på god väg får man huvudklappen.

Denna julen fick han en gitarr. Därmed hade min manns syster fixat i hop sex små klappar som skulle representera var av gitarrens 6 strängar. Blant annat en riktig urgullig rosa g-strängs-trosa storlek pyttis (han är varken feminin eller liten.. :P) ;) Vi garvade riktig bra av den där. Den var en av dom första han fick öppna, och när han fick alla dom andra i tur och ordning drog han sammanhangen med strängar och gissade på gitarr.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Upp till toppen
Annons: