Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 1002 ggr
Praefatio
2012-11-01 21:50

Julklappstips här med...

Vad köper man till två vuxna människor som "har allt" och utan några som helst bekymmer kan köpa sig det de saknar, men som precis flyttat från lägenhet till hus för första gången i sina liv?

Dessa personer brukar vanligtvis få något symboliskt i julklapp och vet att de är svåra att handla till, så huset känns lite som ett bra tema att köpa något litet och roligt till.

Budget… typ 500 kr.

Annons:
Rita-S
2012-11-01 22:20
#1

En snygg skylt till ingångsdörren vore kanske något då?

Annars skulle det väl vara kul och göra en smakfull korg, en lite större korg man fyndar på loppis och fyller med goda saker: Pepparkakor, glöggflaska, andra julkakor, julgodis (hemmabakat om man orkar sådan), och kanske en god julkaffe (gör egen om så) eller nåt? för 500 spenn skulle du kunne få till en rätt duglig korg skulle jag säga!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Bruden-Mbuti
2012-11-02 00:51
#2

är du händig så måla en härlig tavla.

är den till köket välj ett kökstema. till vardagsrummet en tavla i rummets toner.

tavlor går att göra av annat också tex torkade, pressade växter. gammla grytlappar,kökshanddukar mm.

har sett en så vacker tavla som var målad på gamla kökshanddukar. så snyggt med det broderade monogrammet som lyste igenom.

ta fantasin till hjälp

Upp till toppen
Annons: