Annons:
Etikettadvent
Läst 3400 ggr
Rita-S
10/10/12, 9:34 PM

Adventskalender på TV 2012

Vilken kalender skall du kika på?

På NRK1 kommer en alldeles ny kalender i år, Julekongen heter den och omhandlar en 9-10 år gammal pojke som får veta dom inte kommer kunne fira julen hemma pga mögel/svamp i husväggarna, och livet blir inte direkt bättre när dom bjuds att fira julen med hans värsta klassfiende dessutom. Men sen upptäcker han en dold tunell till en gömd riddardal, och livet blir mer spännande. Funderar om jag skall ta en liten koll på denna när den börjar :)

Föruten det blir det Jul i Skomakergara och The Julekalender (norsk versjon) som jag har båda på DVD :)

Vilken tänker du se?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
[lucke]
10/10/12, 9:53 PM
#1

Hinner aldrig se kalendern då jag jobbar knäppa tider- men har bestämt att jag ska köpa en vacker julkalender till mig själv i år, hoppas på att hitta en i HelsinkiGlad

TerriZue
10/13/12, 4:54 PM
#2

Jag kommer kolla på Mysteriet på Greveholm! :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Holyghostorchid
10/15/12, 9:18 PM
#3

Även här blir det mysteriet!! Nostalgi som heter duga!! En av mina favorit kalendrar!

[GIKmio]
10/16/12, 8:35 AM
#4

Jag har inte sett en julkalender på TV sedan det året då Tomas von Brömssen spelade en alkoholiserad pappa. Och det var länge sedan Glad

lightseeker
10/18/12, 9:45 AM
#5

Kommer jul på skomavergata och the julkalender ut med nya avsnitt? Rita s

Rita-S
10/18/12, 11:13 AM
#6

inte vad jag vet, jag har dom på DVD och kikar dom trogent varje år på dvd :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Upp till toppen
Annons: