Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 1299 ggr
[Caroline92]
10/4/12, 7:18 PM

Mamma vill ha önskelista..

Idag skickade mamma mail till alla oss "barn" och skrev att senast den 15 okt. vill hon ha våra önskelistor…

PANIK!

Jag vet verkligen inte vad jag ska önska mig, speciellt inte som jag står inför rätt stora förändringar i mitt liv. Jag är 20 år och jag är helt j*vla pank. De sista pengarna jag har går till att överleva här i Paris i 1½ månad till. När jag kommer hem ska jag flytta till min pojkvän 30 mil ifrån hem. Jag ska också, om jag kommer in vilket jag är rätt säker på att jag kommer, börja studera på Karlstads Universitet. Så vad tusan kan jag tänkas behöva? Med tanke på att jag flyttar in hos min pojkvän så har han ju redan alla bas-saker… men ev. lite fina glas då han annars tänker köra på 5-kr-per-glas-på-IKEA-versionen. Men annas då? Pengar vorde ju det optimala men mamma kommer ändå köpa saker, det vet jag, och pengar får jag ändå av farfar och mormor så… Alla tips och idéer, och frågor också för den delen, är välkomna :)

/Caroline

Annons:
Frosstis
10/4/12, 7:21 PM
#1

Presentkort :)

Viccan92
10/5/12, 3:54 PM
#2

Jo min mamma ska ha min sista october med. Jag flyttade nu i somras in till min fästman och han har också allt. Så det är inte lätt. Så det blir typ fritös och kroppkakegryta.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

WinterPrince
10/8/12, 8:34 AM
#3

Ska du börja studera så föreslår jag presentkort på akademibokhandeln eller adlibris.

Om ni är en tight familj så kanske ramar med bilder på familjen för att få pojkvännens hem att kännas lite som ditt också.

Åsa S
10/8/12, 9:30 AM
#4

Om du ska flytta så säger jag presentkort på IKEA för det är alltid nått man behöver till hemmet även om man tror den man flyttar till har allt. Man kanske upptäcker man vill ha en bättre lampa, bakgrejer, nån tavla, finare muggar, ljusslinga etc. Har bott hemifrån väldigt många år är ju 41år men tycker ändå det dyker upp saker ibland man saknar ex. nytt diskställ när det gamla trillar ihop etc. Så jag brukar ha väldig nytta av presentkort på IKEA.

Upp till toppen
Annons: