Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1364 ggr
Rita-S
2012-09-15 19:45

Jag mötte Lassie!

Eller.. nära nog! :D Gissa väm som hälsade på hos mig i dag? 

DesK tog sig tiden tillsammans med sina två vackra döttrar att åka den långa vägen mellan oss för att hälsa på! Gissa om dagen i dag har varit trevligt och mysig?! :D

God mat åt vi, och jag bjöd på hembak till kaffe sen, och vi utbytte en solid dos med skitsnack och babbel! Underbart var det!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
DesK
2012-09-15 22:25
#1

Tack Rita för din goa gästfrihet och supergoda mat, kakor och kaffe! Kyss Tack också för blomskott, frön och handväska, blev ju som julafton! Skrattande

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Rita-S
2012-09-16 00:54
#2

Ja det blev lite julafton, jag fick ju chocklad och DesK sitt hembakade bröd! Gissa om vi skall ha smarrig frukost i morgon? ;)

Det var jättemysigt att få bjuda på god mat till er! :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

DesK
2012-09-17 15:12
#3

Jag är en klant! Jag hade ju fler blomskott som jag skulle ha tagit med! Skäms

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Rita-S
2012-09-17 20:59
#4

Du vet vad det betyder? En ursäkt för ett nytt besök!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

DesK
2012-09-17 21:08
#5

Japp! Eller en träffpå halva vägen! Skrattande

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Rita-S
2012-09-17 21:12
#6

alternativt det :P

lär nog bli en ikeasväng till innan julen, fler flaskor och krukor säkerligen!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
MissInAction
2012-09-17 21:56
#7

Vad kul! Skrattande Känner ni varandra sedan innan eller är det iFokus som har fört samman er?


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

DesK
2012-09-18 08:22
#8

Maria det är iFokus som har fört oss samman, men numera snackar vi en hel del via chatt med varann Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

DesK
2012-09-18 16:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Voffarna hälsar och tackar för grisöronen! Enda felet med dem är att de är odryga! Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Rita-S
2012-09-18 19:13
#10

:D Dom brukar ta snabbt slut ja ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

MissInAction
2012-09-18 21:06
#11

Vad kul! Jag har en känsla av att det är många som hittat nya vänner via det här forumet Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

DesK
2012-09-18 21:09
#12

Ja det är det säkert! Men det är ju inte ETT forum utan väldigt många och det blir hela tiden fler! Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

MissInAction
2012-09-18 21:30
#13

Mm självklart Glad tänkte mer på forum som i företeelse, i det här fallet! Man kan ju säga att något är ett forum för utbildning eller ett forum för hantverk. Äh du fattar Tungan ute


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Upp till toppen
Annons: