Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 1021 ggr
dragonstar
2012-09-10 13:42

Tipps på vad man ka ngöra själv

Jag antar att det inte bara är jag som googlar på ideer för vad man kan göra i julklapp.

Ibladn stöter man på en riktig guldgruva med massor med ideer.

Så jag tänkte att vi kunde dela med oss av de ideer vi själv tästat me nävan bra länkar till bloggar och annat där det finns bra ideer.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
dragonstar
2012-09-10 13:44
#1

http://www.squawkfox.com/2008/12/02/holiday-gifts-8-homemade-gifts-in-a-jar-with-free-printable-gift-tags/

Lite utsaxad från hemsidan med lite eksempler på vad ni kan hitta, det finns även pdf filer med gratis etiketter ni kan ladda hem och printa ut för att snygga till krukan!

"Homemade gifts in a jar are a fun, frugal, and easy holiday gift to share with loved ones. Over the years I’ve made several homemade Christmas gifts in a jar for friends, family, and neighbors.

(For more inexpensive gifts, click Holiday Gifts: 10 Frugal and Homemade Gift Ideas.)

1. S’mores in a Jar

Kids love to help make and eat S’mores in a Jar. If you’re into seasonal gift recipes, find some marshmallow Peeps to match your holiday.

2. Oatmeal Chocolate Chip Cookies in a Jar

3. Ultimate Chocolate Brownie Mix in a Jar

4. Chocolate Chip Muffins in a Jar

5. Chai Tea Mix in a Jar

6. Chicken Noodle Soup in a Jar

7. Minestrone Soup in a Jar

8. Bulk Candy, Nuts, or Chocolate in a Jar

Choose your favorite bulk candy, nuts, or chocolates and layer in a glass jar of any size! Use any recycled glass jar to contain any amount of bulk candy confection! Once filled, decorate and add a pretty gift tag!"

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Upp till toppen
Annons: