Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 847 ggr
Cochon
2012-08-29 21:23

Ge din kamera en make over

Halloj! =)

Jag är inte precis expert på rubriker, men hoppas den var intressant nog till att få lite folk att kolla. ^^

Jag skulle vilja se om det finns något intresse för några av mina kameraremmar, en perfekt julklapp till någon fotointresserad. ;-) Jag knyter remmarna själv för hand, och har en massa olika mönster att välja på och för er som hellre vill ha text så går det också att ordna. ;-)
Jag förstärker remmarna på baksidan med ett slags "tyg", så hållbarheten är inte sämre än på en vanlig originalrem.
Vill ni se mer av mitt arbete får ni gärna ta en koll på min sida knytaknutar.webs.com =)

Pris: 450 kr

//:Cochon

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
Rita-S
2012-08-29 22:06
#1

men detta borde du väl kunde göra till tyglar till häst med? Eller skärp? Eller väsk-remmar till vanliga handväskor?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Cochon
2012-08-30 12:28
#2

#1 När du säger tyglar (är ingen hästexpert) menar du en sån här? I så fall så ja, en sån kan jag knyta, skärp kan jag också knyta, egentligen är det bara fantasin som sätter gränser. ;-)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Rita-S
2012-08-30 12:51
#3

just presis sådan :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

MissInAction
2012-08-30 23:14
#4

Vad häftigt! Ska fundera på saken Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: