Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 1448 ggr
dragonstar
2011-11-14 21:13

Sambo problemet

Vad ska man ge killar i present som inte har någon hobby.

Jag vet inte alls vad jag ska ge honnom.

Han har ingen speciell hobby och jag vill verkligen komma på något bra han är 23 år och just nu har han tyvvär inte mycket tid över, men när han har det sitter vi ofta framför tv och spelar eller kollar på serier.

Kan ni inte ge lite förslag

Han läser här inne ibland så skriv gärna privat till mig istället så att han inte kan läsa vad jag planerar =)

Här har ni några av de saker han fått av mig innan:

En tavla med bilder på oss två,

Ett hemmagjort scrappalbum (foton på mig)

Bok av sin favoritförfattare

badsett för oss tillsammans

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
[lucke]
2011-11-14 21:26
#1

Beror väl på vad man har för ekonomi, men när jag var sambo så fick han bla: Prenumeration på hårdrockstidning, cigarrer, cigarrsnoppare, portabel askkopp, t-shirt med roligt tryck, utl.resor (men då hade jag fått tillbaks bra på skatten) etc. Jag är tyvärr ingen pysselmaja, så jag får köpa saker ist för att tillverka själv…

dragonstar
2011-11-14 23:28
#2

Jag gav en saker för 1000 kr förra året men i år har jag ingen inkoms så måste ge något billigt. har kommit på presenter till nästan alal i familjen så det är nästan bara han kvar.

Önskar att jag kunde ge utlandsresa för han skulel behövadet. både han och jag har haft ett tufft år och vi skulel behöva slappna av lite.  Vet faktiskt inte alls vad  jag skulle ge honnom. Funderar på någon slags upplevelse vi kan göratillsmasn men vet inte vad det skulle vara.

Det är svårt, han röker och snusar inte, jag ska hålal koll på klädfronten men svårt att hitta något som känsn bra. Har gett honnom kläder tidigare. Rocktidnign har han fått en massa av faktisk, en kompis prenumererar och när hon läst tidningen har han fåt den. Men kanske man kan komam på något.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

[lucke]
2011-11-15 06:13
#3

Upplevelser är ju roligt förstås- en kryssning till Åland eller Finland kan man få gratis med lite tur och ett medlemsskap i Viking Club (gratis, se  https://www.vikingline.se/vc/sverige/NewMember.vl;jsessionid=5a1eae3146b34e1dc0c443c4d6f2). Kanske ta med honom på Afternoon Tea, om det finns där du bor. Eller baka/göra nåt gott snarr åt honom och lägga i en fin burk.

Rita-S
2011-11-15 08:31
#4

En sak du kan göra brevid annat du måste hitta på, är abonementskort eller klippkort.. :) Med humor bak!

"10 klipp värd 10 gånger med strumper hittat i soffan utan gnäll som respons" , "10 gånger att släppa damsuga" eller något sådan roligt?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

dragonstar
2011-11-15 12:12
#5

det låter ochså som bra ideer =)

Han är inte mycket för kryssnignar så men vi ska på sabatonkryssen nu i slutet av månaden. Men en bra ide alltid.

Fins det någon oficiel sida med upplevelser? alltså allt från vackra miljöer att fota och fika i till fallskärmshoppning?

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

dragonstar
2011-11-15 12:18
#6

http://www.liveit.se/upplevelsepresenter/?srt=0&str=&off=0&pr1=&pr2=&pl1=0&pl2=5&loc=0&cat=&uts=0&all=0

Hittade ju en sida med preswntupplevelser! Fins flera saker där jag vet att vi båda skulel älska. Men fasen de flästa är ju så dyra 1000-3000Kr. Ja jag får taoch filura ltie på detta. har ju inga pengar nu, kanske 500 alt som allt. Svårt det blev nu.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
Upp till toppen
Annons: