Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 4533 ggr
[littlecat]1
11/13/11, 6:17 PM

Julklapp för 200 kr

Ska köpa en julklapp till min bästa vän. Vi har satt ett pris på 200 kr. För tillfället har jag ingen aning om vad jag ska köpa till henne…

Hon gillar smink, kläder osv. Några tips?!

Annons:
[Nooway]
11/13/11, 6:35 PM
#1

Presentkort på någon sminkbutik eller klädbutik? :)

[littlecat]1
11/13/11, 6:46 PM
#2

Vill inte ge presentkort, då känns det som att man bara kan ge pengarna..

[Nooway]
11/13/11, 6:48 PM
#3

Jo det är sant.
Men att gå till t.ex. Makeup store eller Kicks och plocka lite smått och gott då? Som lösögonfransar, kit med flera olika ögonskuggor, Depends nagellack osv. :)

[littlecat]1
11/13/11, 6:55 PM
#4

Hm, ja, det låt bra! tack för tipset:) dock vet jag inte hur långt 200 kr räcker..

[Nooway]
11/13/11, 7:48 PM
#5

H&M då som har lite billigare smink?
Eller beställ från http://www.eyeslipsface.se/ Väldigt billigt och bra produkter för att vara så billigt :)
Så lite så!

[littlecat]1
11/13/11, 7:57 PM
#6

Tack! :D

Annons:
[Nooway]
11/13/11, 8:03 PM
#7

No problem! Glad

Chieko
11/14/11, 7:19 PM
#8

Om ni börjar få ont om idéer är ett tips att göra något lyxigare tillsammans istället, kanske gå ut och äta eller en upplevelse ni båda gillar.

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

[littlecat]1
11/14/11, 7:27 PM
#9

Hon vet redan vad hon ska köpa har hon sagt..

Chieko
11/14/11, 7:30 PM
#10

Orättvist :P men du kan ju föreslå det till nästa jul!

Själv hade jag kanske köpt… Ja du. Tyckte idén om ett ihop-plock var bra. Ett nagelset med vårdande produkter? Eller någon annan lyxig produkt man inte skämmer bort sig själv med, duschkräm eller lotion?

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

[littlecat]1
11/14/11, 7:35 PM
#11

Ja, har funderat på det  :)

dragonstar
11/14/11, 9:07 PM
#12

Vet ju inte hur din vän är i personligheten men

Smink tex maskara och anant som är mer neutralt, kan ju lägga in anskitsmasker och anant kul i sättet, jag bad om parfymprover gratis på afärerna och samalade ihopp olika prover till ett sätt jag gjorde åt min syster.

kläder om ni har likande storlek kan ju du tästa och man kan ofta byta kläder om man sparar kvittot.

Har hon badkar kan ju ett bad sätt var kul sätt ihopp ett själv. Köp en korg och gå lös med chammpo krämer, ansiktsmaskar och badskum. Handlar du på tex in och finn kan du få ihopp ett riktgit maffigt sätt för liten peng. (gav min sambo ett badsätt som mi kunde njuta av tillsammans mycket omtyckt)

ljus och lycktor kan var en väldigt fin present, kanske hon gilalr design elerl inrednign och du kan hitta något som passar?

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Upp till toppen
Annons: