Annons:
Etiketterpresenterklapparöverraskningar
Läst 1618 ggr
dragonstar
2011-11-08 15:00

Vad vi ska ge bort i år!

Tänkte att jag öppnar en tråd där vi berättar och lägger upp bilder på vad vi ger bort i år!

för att inspirera varandra=)

Så fyll nu tråden med bider och besrivnignar =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
dragonstar
2011-11-08 15:07
#1

Jag sitter hemma och planerar för fullt just nu =)

De jag fundear på att göra och ge bort är:

Recept, ljus, scrappboking albuminklusiva bilder, matkorg, hembakat, egengjuten tvål, hemmagjorda målningar…

Jag har flera ideer.

Det är fler som ska få något egenskapat i år =)

pappa+ Tai fru - påsgömma
mamma - skorpor och marmelad?
syster -
svärmor- album
Sambo -
sambosbror - recept i matkorg
Mormor -
Morbor + fru
kusin - pysselmaterial som pasasr 6 åring

Så här ser listan ut hitills men som sagt det är mycket kcvar och nästan igne är gjort ennu.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Love-
2011-11-08 19:11
#2

vill inte riskera att dem jag ska ge saker till få reda på vvd jag ska ge till dem så jag skriver inte ut något

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

 

  

dragonstar
2011-11-08 19:17
#3

självkalart =) u kna ju skriva vad ud gav förra året? Och man skriver ju bar de man könner att man kan =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

[lucke]
2011-11-08 22:49
#4

Jag skriver vad jag ska ge mina syskontroll, för de är garanterat inte här och snokarKyss. De får båda medlemsskap i WWF´s Panda-klubben- inte världens roligaste grej, men desto viktigare då jag tycker det är viktigt att måna om djur och natur. Den ena får också ett nintendo-spel och den andra har jag inte kommit på nåt bra åt än, men det är ju ett tag kvar. Så varsin "nyttig men lite tristare" sak och varsin "rolig men onyttig" sak.

Rita-S
2011-11-09 08:57
#5

Jag skall ge bort MYCKET handgjort. Vissa personer (jag inte tänker nämna med namn då minst en av dom läser här inne sporadisk) har jag det lätt med då jag vet vad dom brukar gilla, och har därmed innhandlat på mässa, gårdsbutik och andra ställen saker som är tilltänkt julklappar :) I år blir jag LUSPANK då jag fick köpa nya vinterdäck nu, och måste ha service på bilen (går på 6 bast… ) nu innan julen, så det kommer bli en majoritet med handgjort till allt och alla. Som tur är blir det uppskattat från familjen! :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

dragonstar
2011-11-09 18:04
#6

Jag skulle nästan alltid föredra handgjort framför köpt =) Har börjat provpyssla lite här hemma ska ta och fota allt samamsn sen så får ni se =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
JessieS
2011-11-09 23:31
#7

Mamma- en myspåse, typ tjocksockar, en filt, en vetekudde..

Bror- Något datorspel tror jag.

pappa- En parfym kanske :)

Syster- ingenting, hon får inte presenter eller julklappar av mig längre :s

Kompisar- lite smått och blandat. Antagligen något hemmagjort eftersom att jag inte är rik. :p Något liten godiskorg med hemmagjort godis kanske.

Närmre släktingar (mormor, farmor, morfar…) : De kommer nog också att få en godiskorg med lite hemmagjorda saker. :)

Upp till toppen
Annons: