Annons:
Etiketterkreativa-hörnanböckertexterprylarmusikfilm
Läst 2087 ggr
LinneaL
11/1/11, 12:28 PM

Tavlor erbjudes på beställning!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Tänkte meddela att jag målar och tecknar tavlor på beställning, kanske kan det vara den perfekta julklappen?

Kanske ett porträtt på familjens hund eller en tavla på den där landskapsbilden från förra semestern? Jag målar och tecknar det mesta.

För mer information, kontakta mig på:

lepisto.art@gmail.com

Mvh

Linnéa

Här nedan bifogar jag ett exempel på en beställning jag fått för några veckor sedan, teckning:

Annons:
Rita-S
11/1/11, 12:44 PM
#1

Pris? Och hur betalar man? :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

LinneaL
11/1/11, 1:07 PM
#2

Priset beror på ifall man vill ha en målning eller en teckning och vilken storlek man är ute efter. Målningar kostar mer än teckningar eftersom materialet är lite dyrare och det tar längre tid att framställa.

Som exempel kan jag säga att de absolut vanligaste beställningarna jag får in är svartvita teckningar (på husdjur brukar det oftast vara) i storleken 30x40 cm och de brukar gå på 600 kronor. Frakt, materialkostnader och paketeringskostnader ingår alltid i priset! Betalning sker till kontonummer när beställningen är färdig och redo att skickas. Under hela processen får man även fotouppdateringar så man får se tavlan växa fram! Brukar vara mycket uppskattat :)

För mer exaktare prisinformation är det enklast att meddela vilken storlek man är ute efter och om det är teckning eller målning man vill ha. Jag är inte heller omöjlig att prisförhandla med :)

mvh

Linnéa

LinneaL
10/11/12, 3:04 AM
#3

Julen närmar sig igen och jag tänkte meddela att jag åter är tillgänglig för beställningar!

mvh

Linnéa

korseett
10/13/12, 3:39 PM
#4

du är verkligen duktig! Hoppas att du får beställningar nu.

LinneaL
10/13/12, 10:26 PM
#5

Tack så mycket! :)

Det är så kul att arbeta med något kreativt!

Upp till toppen
Annons: