Annons:
Etikettprathörnan
Läst 2548 ggr
WinterPrince
2011-08-26 13:02

Julvibbar

Jag börjar redan få julvibbar! Kanske inte just idag när solen skiner och jag ska på kräftskiva.

Men senaste dagarna har det varit riktigt höstväder med regn och mörker. Då längtade jag till julen. Har dessutom haft Fairytale of New York på hjärnan ett par dagar…

Annons:
Rita-S
2011-08-26 15:55
#1

Cool jag har julvibbar själv! har fixat massor med julklappar senaste dagarna!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

TerriZue
2011-08-26 21:31
#2

Jag har också massor med julvibbar, det är underbart! :D

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

MissInAction
2011-09-05 20:59
#3

Haha jag har också haft julvibbar Glad
Och i Spotify dyker det upp en och annan jullåt ibland om jag har valt att den ska spela upp från alla spellistor.. *myser*  

Bara drygt tre månader kvar nu till Lucia! Tiden går så fort.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

TerriZue
2011-09-07 10:33
#4

Okej.. Ber om ursäkt för Off Topic här. Men är jag helt bakom flötet nu? Kan man välja att den ska spela upp från alla spellistor, hur gör man det?

Jag känner på mig att svaret är helt uppenbart och att jag riskerar total idiotförklaring genom att ställa den frågan men jag visste faktiskt inte att man kan göra så… =/

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

MissInAction
2011-09-07 21:41
#5

Hehe ja det går, om du väljer Library, som bör vara högst upp kan jag tänka mig? Då tar den med alla listor du har.. allt på hårddisken och allt som du "bara" har sparat i Spotify Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

TerriZue
2011-09-09 09:14
#6

Ahaa, great! Tack! :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Annons:
[Momiji]
2011-09-11 08:08
#7

Har redan börjar fixa julklappar Glad

[trail]
2011-09-18 10:56
#8

Jag har också julvibbar, längtar tills snön och tills man får ta fram alla ljusstakar och tomtepynt. :)

[Dezederia]
2011-09-18 14:27
#9

Jag har med massor med julvibbar! O.o

Känns underbart när hela kroppen blir varm av känslan till Jul ^^

Falksonchristmas
2011-09-22 12:09
#10

Japp nu är det ingen hejd på julkänslorna!

För julstämmning och många juleljus besök min hemsida!

http://falksonchristmas.cybersite.nu/

Suzi
2011-09-25 01:49
#11

Ohh jag vill ha jul nu!! Kyss Idag började jag planera lite dekorationer… Oskyldig

wolfgirl82
2011-09-26 11:12
#12

Skönt att se att det är fler än jag som har jul vibbar. Gått runt hela helgen medan jag jobbat o nynnat på olika jullåtar :)

- Ida

Omplaceringsdjur - Ja Tack!

WinterPrince
2011-09-26 11:52
#13

Idag hörde jag en vid frukosten på jobbet som nynnade på "Jag såg mamma kyssa tomten". Eller så lät det bara som den i mitt huvud :P

Här är julklappstillverkningen i full gång! Dessutom har jag tittat ut gardiner till alla rummen också. Wiee!

Annons:
WinterPrince
2011-10-04 09:15
#14

Idag fick jag julkänslor big time! Nu är det mörkt när jag åker till jobbet. Kändes förfärligt att släcka alla lampor hemma och lämna lägenheten alldeles mörk. Då ville jag att ljusstakarna (med timer) skulle vara framme och sprida sitt härliga ljus.

Falksonchristmas
2011-10-07 14:09
#15

Mycket julkänsla nu…

Igår blev jag uppvaktad på mitt arbete!

Gissa vad jag fick förutom en fin present, Årets Blossa glögg och en stor flaska julmust detta kallar jag julvibbar!

För julstämmning och många juleljus besök min hemsida!

http://falksonchristmas.cybersite.nu/

WinterPrince
2011-10-07 14:27
#16

Verkligen julvibbar!

Igår överöstes jag av en doft av clementin när jag gick från jobbet. Gav mig verkligen julvibbar!

Sen är det ju fortfarande mörkt när jag kommer till jobbet numera. Har fönsterplats och utsikt över parkeringen. Ser ut som värsta julgransbelysningen när alla lastbilarna står med bara parkeringsljusen på och väntar på sin tur.

Lurvas
2011-10-18 08:00
#17

Jul vibbar -ni är roliga ni, jag får också jul vibbar av att gå in här på forumet. Men nog har jag lite jul ångest oxå. Hur i all sin dar ska man orka med hela spektaklet?

Misstolka mej inte-jag gillar Julen.

Råttliv på Runnavägen

 

Han gjorde inget särskilt, men han gjorde det mycket bra.

Rita-S
2011-10-18 08:07
#18

#17 vid att följa våran julplanerare :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Upp till toppen
Annons: