Om Sajten och Ifokus

julen på facebook!

2011-08-05 09:41 #0 av: Rita-S

Visste ni att julen har en sida på facebook? :)

Visst är det så! Julen finns där, så vi kan sprida vad som händer på ifokus, och kanske locka dit folk som inte har hittat till vårt stora nätvärk än.

Tanken bak Facebook sidan är att kunde prata även med folk utanför nätvärket, som inte tycker om forum över lag men som gillar kontaktplatser som exempelvis Facebook i stället.

Jag kommer även undersöka möjligheten för att upprätta ett liknande ställe på Google+ där jag har konto. Vet inte om någon grupp-möjlighet finns, men man kan oavsett göra en cirkel där för julfantaster och prata jul enbart med dessa :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Anmäl
2011-08-11 15:05 #1 av: TerriZue

Vilken bra idé! :D Ska ansluta mig på Facebook på en gång! :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Anmäl
2011-08-11 19:10 #2 av: Rita-S

Det tycker jag vore trevligt i så fall :D

Så långt har jag inte lyckats hitta någon "grupp" funktion på Google +, men det går i alla fall att dela in sina kompisar i en jul-grupp för att sen dela saker med enbart jul-gruppen där om allt annat slår fel! Kommer dock inte ge upp riktig än där :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.