Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1755 ggr
LottaU
2007-10-25 14:52

OT - Oj,

vad roligt med en Julsajt :-)

Här ska jag läsa mer när jag kommer hem från stan igen!

Lycka till med sajten!

//Lotta

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Annons:
Rita-S
2007-10-25 14:55
#1

Tack Lotta, och välkommen skal du va! :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

smartmat
2007-11-05 12:27
#2

Nu har jag också hittat hitGlad Jag älskar julen så den här sajten passar mig utmärkt

[Henke29]
2007-11-05 19:34
#3

Ja Julen är en skönt tid :)
Fast de kan va en stressig tid oxå för många :(

AFamosa
2007-11-06 12:54
#4

Instämmer!!! Härligt att den bästa högtiden på året får en alldeles egen sajt. Tack tack tack!

Louise

Rita-S
2007-11-06 13:01
#5

#4 du får tacka Maxiq som föreslog en egen julsajt så han skulle släppa "julgnäll" på kolhydrater ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Rosaparaply
2007-11-06 13:56
#6

Hej! Vad kul med en julsajt. Nu känns den ju helt rätt - men vad händer i januari… övergår den till en påsksajt då?

Annons:
Rita-S
2007-11-06 13:57
#7

#6 nej ;) Vi kommer ju förbereda nästa jul då ju ;)

*flinar*

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Lunatismatte
2007-11-06 14:31
#8

Jag älskar också julen, med allt fint pynt som tomtar, stjärnor, glitter m.m. Eftersom jag själv bor i lägenhet och inte har plats med så mycket pynt och gran m.m, pyntar jag med glädje mina föräldrars husSkrattande

Annkis54
2007-11-06 15:48
#9

#7 Vi kommer ju förbereda nästa jul då ju ;)

självklart..speciellt nu när vi fått en egen julsajt

 

 

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

simzonites
2007-11-06 15:54
#10

Jag la in länken på perser iFokus ifall någon missat den här mysiga sajten Skrattande

/Lotta

Cicatrix
2007-11-06 17:44
#11

Hej allihopa!

 Jag har också hittat hit. Vilken skoj idé med en julsajt. Jag är en sån som inte vet om jag ska älska julen eller gå i ide. Med det brukar alltid lösa sig till slut.

Kommer att blir skoj att hänga med er här.

Rita-S
2007-11-06 17:49
#12

Citratrix, vi får jobba på och visa dig varför julen är så rolig :D

Personlig tror jag julen är rolig när man känner man har idet minste kontroll det mästa av tiden, och när man känner man kan få det att bli bra, oavsett om man firar lite, stort, ensam, med familj, om klapparna gjörs själv eller innhandlast eller om man spenderar lite eller mycket pängar! :D

Det är när man känner julen är ett ändelöst rad av krav och olösliga problem att det inte längre är nåt roligt, för oavsett vart man vänder sig får man påminnelser om vilken tid det är även om man forsöker låtsas julen inte fins! Låt oss hoppas vi tilsammans kan ge tips och råd om hur julen kan bli bra för allas smak! :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Cicatrix
2007-11-06 18:13
#13

Tack Rita för dina ord.

Julen är nog för mig som du skriver en rad av ändlösa krav. Jobbar på att försöka få det som det passar vår familj. Men ändock finns det dom som inte accepterar och är där och ställer sina krav.

Sedan jag var liten så har jag helt frotterat mig med allt som hör julen till. Älskar lucia, pynt, advent, väntan, julafton, ja allt egentligen som hör till. Sedan barnen kom så är det mer krav från andras håll. Vill kunna skapa en fin jultradition som barnen kommer ihåg….

Skönt att ett sånt här ställe finns som hör julen till. Ska ta till mig allt bra av sidan.

Annons:
Tufvans
2007-11-06 21:03
#14

Julen för mig är förväntan och gemenskap - båda delar får man mycket av här! Glad

Pomperipossa
2007-11-07 10:48
#15

Eftersom jag är ett riktigt julfreak så blev jag överlycklig när jag såg den här sajten. Underbart!!:)

Rita-S
2007-11-07 11:15
#16

Det finns alltid plats för fler! :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Upp till toppen
Annons: