Annons:
Etikettprathörnan
Läst 850 ggr
Alexej
2007-10-29 23:44

Hjälp med en almanacka!

Vill tipsa om ett jättebra julklapp. Kalendrarna är jättefina, absolut värda att skänka bort. De kostar runt 100 kr och intäkterna går oavkortat till hjälpbehövande katter.

Här finns de 3 katthem som säljer sina egna kalender:

KKS -Kattkommando syd, Blekinge, Skåne, Småland

Djurhjälpen i Waxholm

Stockholms Katthem

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Annons:
EmmaG
2007-10-30 12:05
#1

Får jag vidaretipsa då att Råtthjälpen kommer att ha en kalender till salu oxå =)

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Alexej
2007-10-30 12:20
#2

Men jag hittar inte var man kan beställa en kalender!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

EmmaG
2007-10-30 14:00
#3

Kanske skulle vart lite tydligare =)
Kommer att ha
D.v.s att den är inte tryckt ännu. Så snart som möjligt kommer jag & en till att välja ut vilka foton vi ska ha i kalendern & sen beställa..
Våran webmaster håller på med en ny version av hemsidan & när den nya släpps kommer även en shop släppas med diverse ting..
Vad exakt som kommer finnas mer förutom kalndern vet jag inte.. Det är sånt vi ska diskutera på nästa styrelsemöte vi kommer ha på Torsdag tror jag..

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Alexej
2007-11-01 00:29
#4

Men blir det inte för sent att få den färdig till jul?

Jag har en bra kompis som har 2 råttor, tänkte det kunde vara en bra julklapp! :)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

EmmaG
2007-11-01 12:27
#5

Nä vi kommer hinna =) Det är jag helt säker på =)
Jag kan hojta när den är uppe på hemsidan..

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Upp till toppen
Annons: