Prathörnan

Hjälp med en almanacka!

2007-10-29 23:44 #0 av: Alexej

Vill tipsa om ett jättebra julklapp. Kalendrarna är jättefina, absolut värda att skänka bort. De kostar runt 100 kr och intäkterna går oavkortat till hjälpbehövande katter.

Här finns de 3 katthem som säljer sina egna kalender:

KKS -Kattkommando syd, Blekinge, Skåne, Småland

Djurhjälpen i Waxholm

Stockholms Katthem

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Anmäl
2007-10-30 12:05 #1 av: EmmaG
Får jag vidaretipsa då att Råtthjälpen kommer att ha en kalender till salu oxå =)
Anmäl
2007-10-30 12:20 #2 av: Alexej

Men jag hittar inte var man kan beställa en kalender!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Anmäl
2007-10-30 14:00 #3 av: EmmaG
Kanske skulle vart lite tydligare =)
Kommer att ha
D.v.s att den är inte tryckt ännu. Så snart som möjligt kommer jag & en till att välja ut vilka foton vi ska ha i kalendern & sen beställa..
Våran webmaster håller på med en ny version av hemsidan & när den nya släpps kommer även en shop släppas med diverse ting..
Vad exakt som kommer finnas mer förutom kalndern vet jag inte.. Det är sånt vi ska diskutera på nästa styrelsemöte vi kommer ha på Torsdag tror jag..
Anmäl
2007-11-01 00:29 #4 av: Alexej

Men blir det inte för sent att få den färdig till jul?

Jag har en bra kompis som har 2 råttor, tänkte det kunde vara en bra julklapp! :)

Anmäl
2007-11-01 12:27 #5 av: EmmaG

Nä vi kommer hinna =) Det är jag helt säker på =)
Jag kan hojta när den är uppe på hemsidan..

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.