Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1122 ggr
Rita-S
10/28/07, 11:35 AM

Hur ser sidan ut för er nu?

Vad tycker ni, ser det bra ut? Är det nåt som behöver ändringar?

Och inte minst: Vad vill ni se av artiklar framöver ? :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
[Vargnatt]
10/28/07, 1:06 PM
#1

Jag tycker sidan är jättebra :) Gillar verkligen bilden högst upp, den ger rätt stämning :).

Skulle kanske vara kul att läsa artiklar om hur man firade jul förr? Har för mig att man istället för jultomte hade julbock tillexempel?

Rita-S
10/28/07, 5:59 PM
#2

julbocken är inte helt samma som jultomten :) Men det är planerat artikler om sådan, bara vi vill inte posta ALT på en gong, och sen blir det typ noll aktivitet på sajten ;) Men jo julbocken och gamla traditioer skal bli!

Fler önskemål?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

TacoBelle
10/28/07, 6:39 PM
#3

Julen förr är intressant. Jag tycker också det är intressant att läsa om hur man firar i olika länder, hur tradiotioner och mat ser ut på olika ställen. Även i olika delar av Sverige.

Faxlin
10/30/07, 11:55 AM
#4

Ohh, jag bara älskar den här sidan. Enligt min sambo är jag jul fanatisk. Inte för att jag förstår vad han menar riktigt :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Rita-S
10/30/07, 12:01 PM
#5

Men fatta vad han talar om ;) Välkommen, ÅsaF :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Faxlin
10/30/07, 12:05 PM
#6

Tackar, det här är en sida som kommer bli välbesökt. Äntligen någon jag kan prata jul med utan att de suckar. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Rita-S
10/30/07, 12:24 PM
#7

Ja vi jublar nog snarare ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Simson
10/30/07, 3:38 PM
#8

Julbocken i Gävle har egen sida. Där slår man också vad om hur länge den får leva. Hela världen är med och håller koll på den. Vi brukar lägga ut den sidan i Sverigegruppen på Care2. Brukar alltid locka till sig svenskättlingar och svenskintresserade över klotet. Bocken är en världskändis. På gott och ont. De har också live-web-kameror så man hålla koll på vad som händer…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Faxlin
10/30/07, 4:34 PM
#9

haha, ja våran kära bock ja. Den har sin egen historia den. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Rita-S
10/30/07, 4:36 PM
#10

Ja, den är fin den :D Hur länge har den fått stå som längst?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Pernilla
10/30/07, 5:41 PM
#11

Tycker det är en helt underbar sida!!!

Alven
10/30/07, 6:16 PM
#12

Jeg synes siden ser helt topp ut. Koselig med de lysene øverst. Det blir litt mer stemning av det.

Det ser ut for meg som du har fått med artikler om det meste, men hvis du har lyst å skrive mer, så kanskje ta med litt om norske juleskikker.Jeg vet ikke om det er likt i Norge og Sverige. Men da får våre svenske venner lese litt om hva vi gjør i julen også:)

Upp till toppen
Annons: