Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1454 ggr
Rita-S
11/6/07, 5:38 PM

Rita har fått en pytteliten förjulsklapp! :D

Jag har nya arbetsuppgifter på jobbet, vilket betyder att det blir längre ut på dagen innan jag kan gosa här inne på julen och min andra sajt.
Jag skall numera handtera enbart epost, och jag har lavaste skills på telefonen.

För dom oinnvidda jobbar jag på support för HP produkter, retail supporten för återförsälgare o så. Vi får henvändelser per epost, telefon, fax, och vi skal egentligen handtera alla tre samtidig, dvs att vi blir avbruten mitt i handteringen av telefoner o så.

Nyligen bytte vi plats i lokalen, och min plats blev plötsligen mitt i lokalen: jag hör prat överallt och alla går förbi min plats till toa, kök, rökarealen och ut. Mycket trafick och mycket snack = trött Rita.

Jag tog upp problemet med arbetsmiljögruppen, att flytta mig lär sig inte fixa, att sätta upp skiljevägger är mot brandförskrifter, så jag fick då som present att jag handterar enbart mejl, inget annat, så behöver jag inte ha telefonen på mig, och kan ha hörlurar med musik i stället! LYX!

jag får då eneansvaret för mailet, så jag får då inte surfa förens det är tomt i mailboxen för mejl, sen gjör jag som jag vill! :D

även om detta är lösningen på et arbetsmiljöproblem, så känns det även som en pytteliten förfrämmelse! :D

Rita är glad!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Margareta
11/6/07, 6:01 PM
#1

Grattis Rita - det lät lyxigt!

/Margareta

LCHF-magasinets allra sista nummer 2020/3 gavs ut i juni.
Det finns fortfarande lösnummer och gamla årgångar
http://www.lchfmagasinet.se

Rita-S
11/6/07, 6:08 PM
#2

Ja jag är jätteglad! :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Faxlin
11/6/07, 7:20 PM
#3

Grattis, vad skojigt att de lyssnade på dina åsikter och fixade det så bra för dig.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Amiechan
11/6/07, 8:30 PM
#4

Härligt!

Tufvans
11/6/07, 9:01 PM
#5

Grattis! Trevligt när arbetsgivaren lyssnar och försöker lösa problemet.

[MandaR]
11/6/07, 9:03 PM
#6

Grattis på musikdagen :D

Annons:
molana
11/6/07, 9:12 PM
#7

Härligt! Nu mår du bättre och trivs på jobbet med.Grattis.

Rita-S
11/6/07, 9:16 PM
#8

Jag hoppas värkligen detta löser problemen jag haft med stress, huvudvärk och allt

jag håller på ladda upp massor av MP3 musik till min MP3 spelare :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Alven
11/7/07, 10:53 AM
#9

Så flott at du nå skal ta mailen, og slipper telefonen.Det blir bra for deg.GladGratulerer.

zeretki
11/7/07, 1:35 PM
#10

Kul!

irode
11/7/07, 3:13 PM
#11

Så bra att dom har lyssnat - grattis. Hopas det är tillräckligt för att du kommer att trivas och inte bränna ut dig.

:-) Inge

KamillaB
11/7/07, 5:28 PM
#12

Åh vad kul Rita! :) Grattis!

MarHai
11/7/07, 8:38 PM
#13

Grattis! Så härligt!

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Annons:
V-lang
11/15/07, 10:30 PM
#14

Jättebra, grattis!

Upp till toppen
Annons: