Annons:
Etikettprathörnan
Läst 894 ggr
KamillaB
11/20/07, 12:56 AM

En liten tjuvstart.

Idag tjuvstartade vi lite med julgottet :)
Vi åt vörtlimpa med julskinka och senap, rödbetssallad och köttbullar och julost! Till detta drack vi julmust.
Det var så underbart gott!
Köpte Wasas gammeldagsa julmust, men tyckte inte den var lika god som apotekarns.. Vilken julmust dricker ni helst?

Annons:
Martin
11/20/07, 1:21 AM
#1

Brukar bli apotekarnas har jag för mig men även Spendrups har en helt ok.

Blev MYCKET sugen på skinkmacka, lär bli nu i veckan skulle jag tro. Om jag inte lyckas hålla mig…. :o)

mvh Martin

Rita-S
11/20/07, 8:28 AM
#2

Apotekarns brukar jag köpa, men provar gjärna andra :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Langhol
11/20/07, 10:15 AM
#3

Jag gjorde muffins med kryddsmak och bredde på en glasyr av philadelfiaost och saffran. En liten försmak av julen.

kanin
11/20/07, 11:32 AM
#4

Jag köper alltid apotekarnas must.

TerriZue
11/20/07, 11:46 AM
#5

Jag föredrar också Apotekarns :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Liss
11/20/07, 7:11 PM
#6

Absolut Apotekarens.. tror inte någon annan slår den!:) Vart ju super glad när jag såg musten stå i affären.. jag längtar jämt efter must mellan påsk och jul;P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
V-lang
11/20/07, 8:18 PM
#7

Apotekarn är absolut godast…vi har redan druckit några flaskor, bara så gott =)

Jarhultdenyngre
11/20/07, 8:58 PM
#8

julmust blir ännu godare när man har lagrat den ett tag.. VI brukar försöka köpa massor av flaskor så fort de kommer och gömma undan så att man glömer av vart man har lagt dem och sen när man hittar dem, typ vid påsk är det jätte gott att dricka… men det skulle inte gå att göra om vi inte gömmer dem tillräkligt för det är så gott att dricka redan när man köper det…

V-lang
11/20/07, 9:12 PM
#9

Menar du sån här vanlig Apotekarns då, och skulle det räcka om man lägger undan den nu och spar den fram till jul?

Jarhultdenyngre
12/2/07, 6:34 PM
#10

ja det kan det nog göra.. men det är som med Wiskey(eller hur det stavas) och surströmming det blir bara ännu godare om det för lagras lite längre..

Rickard07
12/3/07, 7:27 PM
#11

Nygårda med smak av julkola, hysteriskt god.

Jarhultdenyngre
12/4/07, 12:27 PM
#12

# Jag har oxå provat den med cola smak… ingen direkt hitt.. men smaken är som baken..=)

Eddie
12/4/07, 2:58 PM
#13

Julmust skall drickas med sprit. En skvätt Jägermeister sätter fart på den tråkigaste av läskedrycker.

Annons:
ForceA
12/4/07, 8:53 PM
#14

dricker helst Apotearens eller Kopparbergs julmust.

Upp till toppen
Annons: